Naam: Yong Qing Wang (niet echte achternaam maar dit klinkt cool yk)
Bijnaam: Qing, Qingie, Qingsel, Qingster, Qingske, Yong, Yongsel, Yongster idk
Leeftijd: 16 (6 maart 2000)
Welke studie/baan: Latijn-wiskunde (later wil ik geneeskunde gaan doen)
Karakter: Idk, moeilijk over jezelf? Maar ehm, ik denk dat ik wel lui ben (dus ook bij studies, ik studeer heel weinig hoewel mijn punten wel goed zijn voor wat ik studeer). Ik houd van droge/sarcastische/zwarte humor, schrijven, Netflix. Ik kan in het echte leven best wel bitchy zijn of gezichten trekken. Hoewel er in mijn totem staat dat ik zachtmoedig en ik over het algemeen weinig vijanden heb. Ik heb heel weinig geduld en heb een hart op de tong. Ik ben wel redelijk sociaal, luidruchtig, maar in grote groepen eerst wat terughoudend. Ik kan echt van die awkward dingen zeggen zonder dat ik het zelf besef en andere mensen in een awkward situatie duwen zonder dat ik het zelf besef. Ik ben nogal uitbundig, wild, onvoorzichtig en subtiliteit is absoluut niet m'n sterkste vak. Ik lach heel erg vaak en ik heb veel te vaak een slappe lach. Ik lach om mijn eigen grappen, zelfs als niemand anders lacht, hoewel mensen dan wel vaak beginnen te lachen omdat niemand lachte en ikzelf wel :'D
Ik vind uitgaan veel te leuk voor mijn leeftijd, en blijf soms ook wat te lang hangen... Ik doe atletiek en scouts (jeugdbeweging) Verder ben ik toondoof en ontzettend onhandig om zelfs maar niet lomp te zeggen.
Uiterlijk: KLIK
Ik ben klein. 1.57, Aziatisch, ik heb een moedervlek op mijn linkerwang. Ben niet zo speciaal.
Wat zou je graag terug zien in je verhaallijn: Goh, ik zou graag eens een vriendje willen, want dat lukt in het echte leven niet Nah, ik wel de bad person wel eens zijn, als dat gaat bij m'n verschrikkelijke innerlijk :'D
Wat wil je niet in je verhaallijn: Pff, alles mag wel. behalve behalve, laat me niks breken alsjeblieft of in een rolstoel zitten idk
Vrienden op Q: Boettgeri nope het is niet wederzijds, Wasikowska, Wiarda, Asriel, Pompei, Gandhi, Shazi, Poncho, Usa, iedereen wat, oh en Jacco en ik zijn friends with benefits
Extra: goh, niet echt iets. Ik ben redelijk regular I think, ik ben enig kind en woon alleen met m'n vader. Je mag me gerust ergens eens bij een pleeggezin zetten omdat ik zo onhandelbaar ben :'D
[ bericht aangepast op 13 april 2016 - 16:03 ]
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys