• Ja ja, ga hier lekker los over de vals zingende mensen!
    Misschien vindt jij die persoon die niet door is wel goed en vindt je het niet eerlijk dat hij niet door ging, schreeuw het uit! Geef je mening en doe lekker mee met lachen!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 21:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No, no, no, NOOOOO. Niet dit lied verneuken! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tot volgende week mensen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Was weer leuk. :')


    Caution first, always.

    Ik vind het hartstikke leuk dat er geen voor audities zijn en dat er veel sukkels mee doen die denken te kunnen zingen. Echt hilarisch. Alleen de jury vind ik echt irritant... Vooral Eva Simons... Geef mij maar gewoon Henkjan en Jerny...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind het hartstikke leuk dat er geen voor audities zijn en dat er veel sukkels mee doen die denken te kunnen zingen. Echt hilarisch. Alleen de jury vind ik echt irritant... Vooral Eva Simons... Geef mij maar gewoon Henkjan en Jerny...


    de broer van mijn beste vriendin doet ook mee en er zijn wel degelijk voor audities.. dus ik vind het aan de ene kant wel raar dat die mensen mee kunnen doen, al is het uiteindelijk gewoon voor de kijkcijfers.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hahah, ik had het opgenomen voor mijn moeder en we kijken het nu terug. Heb Betty weer los zien gaan, zielige verhaaltjes aangehoord and die kerel die 6 uur te laat aan kwam kakken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Betty FTW!


    Caution first, always.

    Halleuwww, wie is er present?


    Caution first, always.

    Gaan we weer :Y)


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik moet eigenlijk leren maar dit is te leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haar moeder was bij de geboorte, wauw.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Froyo schreef:
    Ik moet eigenlijk leren maar dit is te leuk.


    Egh, ja precies


    When time and life shook hands and said goodbye.

    CharIie schreef:
    Haar moeder was bij de geboorte, wauw.

    Smartass. c;


    Caution first, always.

    Froyo schreef:
    Ik moet eigenlijk leren maar dit is te leuk.


    Heb hetzelfde probleem, moet ook nog een les voorbereiden voor stage morgen ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Idols > school pfff


    I'll see you on the dark side of the moon