• Hallo lieve users,

    Ook deze maand zijn er weer een hoop inzendingen voor de officiële wedstrijden van Q. In tegenstelling tot vorige maand hebben we nu wel vijf polls, met dank aan alle fantastische mensen die speciaal één, of zelfs meerdere creaties hebben gemaakt!

    Bij Story of the Month was het thema deze maand allesbehalve eenvoudig. Toch hebben vier users een poging gewaagd, met als resultaat vier geslaagde SA's over vleugels. Stemmen op jouw favoriet kan hier!

    Als je schrik hebt van reptielen, was de Quiz of the Month-wedstrijd deze maand niks voor jou. Gelukkig waren er drie users die het aandurfden een quiz te ontwerpen. Durf jij ze ook in te vullen? Stemmen doe je hier.

    Image of the Month zet je deze maand voor de moeilijkste keuze. Er zijn maar liefst negen foto's ingezonden rond het thema imperfectie. Laat hier weten welk pareltje jouw voorkeur wegdraagt.

    Wat zijn er weer een hoop inzendingen bij Poem Of the Month! Acht users zijn goed op weg om met hun gedichten rond het thema de reis de volgende topdichter te worden van de lage landen! Breng hier je stem uit.

    Last but not least hebben we ook nog Column of the Month! Vorige maand hadden we slechts één inzending, maar het thema sprak deze maand gelukkig wat meer mensen aan! Laat ook hier je mening horen.

    Wil jij volgende maand kansmaken op de 25 credits? Houd dan zeker onderstaande topics in de gaten.
    Veel stemplezier en alvast bedankt! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stemmen! Woeh. Fissa. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben alvast benieuwd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga nu beginnen met stemmen. Wie heeft er al allemaal gestemd? ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Gestemd op alles ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb ook op alles gestemd (:


    I wanna be a wizard!

    Super! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Nog maar enkele dagen om te stemmen! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury