• Jaaa, vandaag is het weer earth hour aka in-het-donker-zit uur. Wie doet er mee om aandacht te vragen voor onze planeet?
    Wat is het?
    Over de hele wereld wordt een uur lang overal het licht uitgedaan om aandacht te vragen voor de klimaatverandering en gewoon over het algemeen voor onze planeet.
    Wanneer zal het zijn?
    Vanavond van 20.30 tot 21.30.
    Hoe kan ik mee doen?
    Simpel: doe op dit tijdstip je lichten uit en kaarsen aan.
    Waar kan ik meer informatie vinden?
    wnf.nl (zij hebben initiëren dit.)
    Het facebook evenement om je aan te melden als je mee doet.

Dus, wie doet er mee voor de planeet?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

MT. Ik vind dit een erg belangrijk topic.
    Geldt dit trouwens ook voor laptops, etc?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Jinxxx schreef:
    MT. Ik vind dit een erg belangrijk topic.
    Geldt dit trouwens ook voor laptops, etc?

Geen idee. Ik vind van wel, maar het gaat echt om lampen, dus het is wat je zelf wilt, denk ik?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    (...)

Geen idee. Ik vind van wel, maar het gaat echt om lampen, dus het is wat je zelf wilt, denk ik?

Volgens mij is het wel het nuttigst als je niets van energie gaat gebruiken, want als je al je lampen uit doet maar de tv, laptop, radio, .... aan dan is dat evenveel verbruik. Natuurlijk is dat niet zo praktisch en zou er dan bijna niemand mee doen, dus daarom dat de meesten alleen hun lichten uit doen (is ook ineens wat symbolisch). (:

The soul needs autumn.

Patholoog schreef:
    (...)

Oke, nouja, ik vind zelf van ook. Lichten zijn lichten.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Het licht zal dan sowieso uit zijn bij mij thuis aangezien we weg zijn. Misschien dat ze op de plaats waar we heen gaan wel deels meedoen. Dan doe ik ook een beetje mee. :Y)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Oke, ik ga toch mijn laptop open doen... Om een natuurdocumentaire te kijken! :Y)