• Ik heb voor een nieuw verhaal al een hele verhaallijn uitgedacht (,wonder boven wonder doe ik dat vaker nu). Het enige probleem is dat mijn hoofdpersoon geld nodig heeft en ik niet weet te bedenken wat ik hem voor werk kan geven. Hebben jullie tips?

    De hoofdpersoon was een student, maar is na een paar jaar studeren gestopt. Dit omdat hij weinig tot geen motivatie daartoe had en heeft. Hij is chagrijnig, uitgesproken cynisch en kijkt pessimistisch op de wereld. Iets als bij een koffiewinkel oid zou dus niet zo geweldig zijn. Hij heeft wel iets van fysieke sterkte in hem, maar meestal toont dat niet echt door gewoonten van hem.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 23:17 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zoek altijd lijsten met beroepen op en daar vind ik vaker wel iets dat bij mijn hoofdpersonage past. Dus gewoon eens rondkijken op internet bij allerlei beroepen?


    16 - 09 - '17

    Kalisto schreef:
    Ik zoek altijd lijsten met beroepen op en daar vind ik vaker wel iets dat bij mijn hoofdpersonage past. Dus gewoon eens rondkijken op internet bij allerlei beroepen?

    Dat is geen slecht idee, bedankt voor de tip!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    (...)
    Dat is geen slecht idee, bedankt voor de tip!


    Graag gedaan.


    16 - 09 - '17

    Waarom niet juist een koffiewinkel? Dat kan zo'n epische combinatie zijn. Of met oudere werken. Er is zo'n film van zo'n criminele kutvent die een verlamde rijkaard verzorgt (The ....ables) voor zijn uitkering.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Waarom niet juist een koffiewinkel? Dat kan zo'n epische combinatie zijn. Of met oudere werken. Er is zo'n film van zo'n criminele kutvent die een verlamde rijkaard verzorgt (The ....ables) voor zijn uitkering.


    Die film heet The Untouchables

    OT: Misschien ergens in de techniek? Of receptionist?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bedankt voor de tips nog!
    Het is een soort van nachtreceptionist geworden en die koffiewinkel komt nog wel voorbij misschien.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn