Wie kent hem niet onze enige echte Joran van der sloot Hij is zo erg he
Hij is weer eens bezig
Ik vind hem echt eng.Sins wat hij had gedaan met die ene Natalee Holloway.Ben ik echt bang om naar school te gaan
Want ik moet altijd lang een bosje achter ons en het is zo stil bij ons en daarom vind ik het eng
Zelf heb ik de afleveringen van Peter R. De vries maar aanstaande zondag ga ik wel kijken.
Maar wat vinden jullie van joran van der sloot?
xoxoMii
- Home
- Forum
- Multimedia
- Joran van der sloot
Joran van der sloot - Multimedia
-
12 nov 2008 - 21:5612 nov 2008 - 21:57
Hij is gwn een schande voor NL
Ice-cream Rockt more than you x3
12 nov 2008 - 21:58M'n vriendin kent hem van vroeger :') Ze vond hem altijd vet aardig. Toen ze nog op aruba woonde heeft ze vet vaak met hem op de bank film gekeken :'D
Raar, dat zo iemand dan toch zo'n andere kant kan hebben ._.12 nov 2008 - 21:58Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
12 nov 2008 - 21:58Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt
Ja dat is zó leeghoofdig. ._.12 nov 2008 - 21:59Er lopen er zoveel rond.. Alleen heten ze niet allemaal Joran sommige heten ook gewoon klaas, piet of jan.
Ik kan me voorstellen dat je je daar druk/bang om maakt maar hij gaat echt niet zomaar even in nederland iemand de straat sleuren nu het hem al zo lang zo heet onder de voeten is.
x.Wie du mir, so ich dir.
12 nov 2008 - 22:00M'n vriendin kent hem van vroeger :') Ze vond hem altijd vet aardig. Toen ze nog op aruba woonde heeft ze vet vaak met hem op de bank film gekeken :'D
Raar, dat zo iemand dan toch zo'n andere kant kan hebben ._.
OMG:O12 nov 2008 - 22:01Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt
Jaa echt dom
Ik dacht eerst dat hij in het gevangenis zat maar zo te zien zat hij der niet in/ Of hij is der weer uit12 nov 2008 - 22:0212 nov 2008 - 22:02Waarom ben je bang? Hij is geen eens in NL. -__-' Ik vind Joran eigenlijk wel tof, nee grapje. Maar ik vind het nergens opslaan dat er zo ophef over is en dat ze uberhaut zo verborge camera doen, like, en zijn 1000 mensen op deze wereld die iemand hebben vdermoord, en bij hem is het een heel groot drama. Ik wil niet zeggen dat ik het goed vind wta hij heeft gedaan, maar toch, hij is niet de enigste die het doet.
mm, dat is er uit n_nRegret is for pussies. Shit happens. Deal with it.
12 nov 2008 - 22:04Is Natalee Holloway nou dood?
Nee, ze woont naast mijn oma..
Ja.. Naja lijkt me logisch als Joran zegt dat ze dood is. En als er geen lichamelijk overschot/mens dat nog in leven is, gevonden is.Wie du mir, so ich dir.
12 nov 2008 - 22:04Waarom ben je bang? Hij is geen eens in NL. -__-' Ik vind Joran eigenlijk wel tof, nee grapje. Maar ik vind het nergens opslaan dat er zo ophef over is en dat ze uberhaut zo verborge camera doen, like, en zijn 1000 mensen op deze wereld die iemand hebben vdermoord, en bij hem is het een heel groot drama. Ik wil niet zeggen dat ik het goed vind wta hij heeft gedaan, maar toch, hij is niet de enigste die het doet.
mm, dat is er uit n_n
Jaa ik weet ik hoef niet bang te zijn maar er zijn zo veel mensen die Het meest jonge MEIDEN vermoorden daarom ben ik bang.!
En Eigelijk snap ik ook niet waarom ze zo een probleem over HEm doen12 nov 2008 - 22:05(...)Nee, ze woont naast mijn oma..
Ja.. Naja lijkt me logisch als Joran zegt dat ze dood is. En als er geen lichamelijk overschot/mens dat nog in leven is, gevonden is.
Huh woont je oma dan niet in NLxD
En haar lichaam was tog in zee gevonden
Ik moet echt meer naar Peter R. De vries gaan kijkenxD12 nov 2008 - 22:05Ik vind hem een sukkel en dom dat hij voor de 2e keer in een verborgen camera actie van Peter R. de Vries is getrapt
zoo waar..^^
alleen wat wel vervelend is .. mijn beste vriend heet ook joran en hij word ermee gepest ¬¬
maarja diej joran ven der sloot is wel fkkng dom... ¬¬ dat hij er nog een keer in trapt.. je zou denken dat mensen er iets van leren...A Noble was Born in Chaos
12 nov 2008 - 22:06niet bang zijn, gewoon een knietje geven dan('A)
nee, ik vind Joran maar creepy Ôo
en een leeghoofd.-
12 nov 2008 - 22:07(...)
Nee mijn oma woont in wonderland samen met alice en nathalie als haar buurmeisjes x].
Huh woont je oma dan niet in NLxD
En haar lichaam was tog in zee gevonden
Ik moet echt meer naar Peter R. De vries gaan kijkenxD
Nou nee ik dacht dat er geen lichaam was gevonden maar dat kan aan mij liggen. Maar het lijkt me in ieder geval wel logisch dat ze dood is x[Wie du mir, so ich dir.