• Hee =D

    Een vriendin van mij moet al een hele tijd (sinds vorig jaar) van giechelen tot keihard lachen als er een jongen langsloopt. Nou is het zo, dat 2 andere vriendinnen zijn tas al eens gejat hebben, om in zijn agenda te kijken (later wel terug gegeven).

    Vandaag, ging die ene vriendin die zo moet lachen, same met een andere vriendin naar de stad omdat hij daar folders loopt. Ze wilden hem volgen, en daarna ook nog tot zijn huis. Ze vonden hem niet, dus ze konden hm niet volgen.

    Persoonlijk vind ik dit niet kunnen. Ik zou het zelf niet fijn vinden, als iemand elke keer als ik langsloop begint te lachen, giechelen etc. En al helemaal niet als iemand me in de stad volgt en daarna tot aan mijn huis. Die vriendin vind het helemaal leuk enzo, en zegt ook dat als ie het niet leuk vind, dat ie maar gewoon moet komen en het zeggen. Maar zijzelf durft al nieteens simpel "hoi" tegen hem te zeggen. En dan verwacht ze dat hij wel even 'gewoon' durft te zeggen dat hij het niet leuk vind? Ik ben nadat zij had gezegt (via sms) dat ie het dan maar moest zeggen afgehaakt, en niets meer terug gestuurd.

    Reactieess?? =O

    (btw: ik was zelf niet in de stad =) ik moest nog op school wezen -_-')


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    >.< Naja.. ik kan me voorstellen dat die vriendin van jou dat spannend vind maar dit is gewoonweg stalken.. en ik kan je zeggen, dat is geen pretje!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    STALKEEEN IS SEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXX
    TENMINSTE IK VIND HET GEILLLL


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Chrme die Gast xD


    Your Butt is Mine!

    Laat ze.

    Dat vind ik nogal .. eng -.-'
    Maarja, ze moet het zelf weten als ze zielig en levenloos wil overkomen =/


    Mew <3

    Hahaha. ik vind t grappig x'D
    Ik lach ook altijd als ik zon dude zie lopen.
    Want hij is lomp x'D
    Ik zou er zelf niet aan meedoen, maar ik zou t wel grappig vinden.
    [alleen omdat ze zo wanhopig doen dan x'D]


    The economy is suffering, let it DIE!

    Bij ons blijft het bij lachen wanneer er leraren langslopen maar dit vind ik ook te ver gaan. Ikzelf zou er behoorlijk nijdig om worden. Het is me vandaag ook overkomen: ik en een vriendin waren in de bieb, kwamen er een paar Turkse meiden voorbij. Toen ze ons vorbijliepen keken ze ons de hele tijd aan en grinnikten ze aldoor en - hoe dapper >.< - dingen over ons in het Turks zeggen. Is natuurlijk geen stalken maar wel erg vervelend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat vind ik persoonlijk zielig ..


    I found myself in Wonderland.

    Vind ze m niet stiekem leuk ofzo?


    It's heavy but you are not the only one

    Vind ze m niet stiekem leuk ofzo?



    Eerst moest ze alleen heel hard lachen als ie voorbij liep, dus wij zaten wel de gehele tijd te zeggen dat ze hem leuk zou vinden. Maar zij ontkende alles.

    Het is ook zo dat als een vriendin zegt dat ze naar hem toe gaat, dat ze dat dan per se niet wil.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Chrme die Gast xD


    Ik vind hem nou ook heel erg zielig. En waarschijnlijk dankzij haar, kijkt hij mij de heletijd als ik alleen langsloop heel vreemd aan (niet dat ik hem aankijk, maar een vriendin zei dat vandaag -_-' ). En dan zeggen sommige vriendinnen: "Misschien vind hij jou wel leuk."

    En die 2 vriendinnen die hem wilden achtervolgen, waren vandaag beide niet op school =) Heeft hij een een dagje rust xD


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    omg Ôo
    ga die vriendin ook stalken.
    weet ze ook hoe irritant dat is :p


    -