• ... want iedereens favoriete Harry Potter weerwolf is vandaag jarig! Remus John Lupin, geboren op 10 maart 1960, wordt vandaag maar liefst 56. *O*

    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het blijft voor mij een beetje een vreemd besef dat Remus ouder is dan mijn eigen ouders, haha. (Of dat zou zijn als bepaalde omstandigheden net even iets anders waren geweest, maar laten we dat even heel vrolijk negeren, en anyway, je kunt me niet wijsmaken dat Tonks en Sirius en James en Lily geen belachelijk gigantisch feestje voor hem hebben georganiseerd, zelfs in het hiernamaals-of-waar-zij-zich-ook-bevinden, kom op. Er waren slingers en confetti en vreselijke feesthoedjes die ongepaste liedjes zingen en veel te veel chocola en een hele hoop lachende vrienden en familie, dat is gewoon een feit.)

    Taart en slechte tweepersoonstruien voor iedereen! (bloos)



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alle Marauders zijn van dezelfde leeftijd als mijn moeder *O*
    Mijn vader is zelfs op dezelfde dag geboren als James, dus mijn ouders hebben iets te veel connectie met hen, vind ik, hahaha.

    But happy B-day, Remus! May your birthday in heaven be as awesome as you are! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Hooray! ^,^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn papa is morgen jarig ^^ how 'bout that
    Hij is dan nog wel iets jonger hoor, maar scheelt echt niet veel :')

    Hairy birthday Remus!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2016 - 23:00 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jaaa! Ik zag het vandaag inderdaad. Gelukkig verjaardag professor Lupin!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    te laat, mara nog steeds gefeliciteerd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oeh, Remus deelt zijn verjaardag met Bucky Barnes.
    Happy Birthday to both of them *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Oeh, my baby was gisteren jarig ^^
    I'm still in denial he's not alive anymore. Hij verstopt zich gewoon samen met Sirius


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Agent schreef:
    Oeh, Remus deelt zijn verjaardag met Bucky Barnes.
    Happy Birthday to both of them *O*


    Oh, nu je het zegt! Ik wist ook dat Bucky jarig was, maar ik had op een of andere manier niet de link gelegd dat het dezelfde dag was, haha. :'D 10 maart is blijkbaar een grote dag in fandoms.



    Spotgaai schreef:
    Oeh, my baby was gisteren jarig ^^
    I'm still in denial he's not alive anymore. Hij verstopt zich gewoon samen met Sirius


    Natuurlijk. Ze zitten gewoon ergens op een zonnig strand en het grootste probleem is dat de zonnebrand af en toe op raakt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd Remus ! (Oké we zeggen allemaal gewoon gefeliciteerd tegen dood karakter in een boek alsof het de normaalste zaak van de wereld is ('x Maar ik ben het er mee eens dat z'n verjaardag gevierd moet worden, ik vond hem toch wel de leukste Marauder ^^ )

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 16:27 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Yaaaayy! Happy birthday Moony! *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Yaaaayy! Happy birthday Moony! *O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Square schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Ze zitten gewoon ergens op een zonnig strand en het grootste probleem is dat de zonnebrand af en toe op raakt. (krul)


    Remus lijkt me echt zo iemand die supersnel verbrand terwijl Sirius gewoon niet verkleurd ofzo


    If a writer falls in love with you, you can never die