• De titel zegt het al. Ik kan op mijn mobiel (mobiele versie of destopversie) geen gastenboek berichten verwijderen. Dan krijg ik de 'oeps er ging wat mis' melding. Ik heb het nog niet gecheckt op mijn laptop, want dit is de eerste keer dat ik het merk. Maar heeft iemand dit ook toevallig?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nee ik heb daar geen last van, misschien dat ie het straks weer doet? Ik zit trouwens ook op de mobiel haha

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:50 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    Nee ik heb daar geen last van, misschien dat ie het straks weer doet? Ik zit trouwens ook op de mobiel haha


    Ja hij doet het nu al een dag of twee. Dus vandaar, ik dacht ook misschien is het wel snel afgelopen. Maar ik werd er net weer aan herinnerd, dus ik had zoiets van toch maar even vragen


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja hij doet het nu al een dag of twee. Dus vandaar, ik dacht ook misschien is het wel snel afgelopen. Maar ik werd er net weer aan herinnerd, dus ik had zoiets van toch maar even vragen

    Oh dan is dat dan vast een technisch foutje of iets dergelijks, als ik jou was zou ik ff een PB aan een mod sturen :p

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:55 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    (...)
    Oh dan is dat dan vast een technisch foutje of iets dergelijks, als ik jou was zou ik ff een PB aan een mod sturen :p


    Oh, oke thanks, dan doe ik dat morgen gelijk even!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh, oke thanks, dan doe ik dat morgen gelijk even!

    Graag gedaan. No problemo ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb daar geen last van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is via pb verder besproken geweest en ondertussen opgelost. Vandaar een slotje. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury