• Want Rasalhague is niet meer.

    Deze naam, met als betekenis van een heldere ster, heeft plaats gemaakt voor Nortia.
    Nortia is de Latijnse naam van een Etruskische schikgodin. Zij was de godin van het lot, het levensgeluk en de tijdsomloop, vandaar dat het me een goed idee leek om het te veranderen. Misschien brengt het zelfs wel een beetje geluk.
    Het duurde even voor ik deze naam had gevonden aangezien ik altijd iets zoek met een betekenis.

    Ik weet in ieder geval wel dat het nu gemakkelijker is om uit te spreken voor jullie.
    Bij gebrek aan een foto van mijn godin, geef ik jullie een foto van puppy's. Enjoy!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 20:22 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I like it. (:


    The truth is out there.

    I like your name and the puppies. (wbw)


    What would Emma do?

    Oe, leuke naam c: Ik vind namen met betekenis altijd leuk (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    GIMMA THAT KITTY


    You are my piece of paradise.

    Bij de naam en de foto van de puppies wilde ik al bijna gaan huilen omdat ik dacht dat je wilde vermelden dat er een puppy was overleden.

    Aw. Foto's van puppies zijn altijd een goede vervanging, waar het ook om gaat. (bloos)

    En wat een mooie naam! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wolfram schreef:
    Bij de naam en de foto van de puppies wilde ik al bijna gaan huilen omdat ik dacht dat je wilde vermelden dat er een puppy was overleden.

    Oh haha nee sorry. :'D
    Dat was niet mijn bedoeling.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    (...)
    Oh haha nee sorry. :'D
    Dat was niet mijn bedoeling.


    Hahaha maakt niet uit hoor xD