• Ik denk dat de titel al wel een beetje voor zichzelf spreekt, maar ik ben dus opzoek naar stories die op mythes gebaseerd zijn.
    Even voor de duidelijkheid:
    - Ik bedoel geen vampieren of weerwolven of dergelijke omdat de verhalen die hier op Quizlet staan vaak niet meer écht op de mythe is gebaseerd.
    - Goden mogen, maar dan geen Percy Jackson verhalen. Ze moeten echt op de 'originele' verhalen zijn gebaseerd. (Bonus als het bijvoorbeeld over de Vikinggoden gaat)

    De Wilde Jacht van SonOfGondor lees ik al^^


    The soul needs autumn.

    Ik had ooit een idee om een verhaal te schrijven waarin ik mythes in een modern jasje stak, maar daarmee ben ik niet verder geraakt dan een paar hoofdstukken omdat mijn co-auteur het liet afweken XD Jammer genoeg ken ik hier op Q wel geen verhalen die gebaseerd zijn op mythes, anders zou ik je graag helpen^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Momenteel ben ik er met één bezig (die nog niet online staat)!!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 16:56 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Momenteel ben ik er met één bezig!!


    Yay! Maar ik zie hem nog niet op Quizlet staan, kan dat? :p


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    (...)

    Yay! Maar ik zie hem nog niet op Quizlet staan, kan dat? :p


    Ja, haha. Dat klopt, dat komt nog.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oeh, wat een goed idee. Ik wil dat soort verhalen ook wel lezen. En ooit nog schrijven.

    Ik weet geen stories. Maar als je een goed boek wil lezen waar Mythes tot leven komen, zou je aan de serie 'De geheimen van Nicolaas Flamel' moeten beginnen (;


    It's never gonna happen, Guys.