Ara schreef:
(...)
Nou, dat was eigenlijk niet de bedoeling. Maar ik hoor graag je mening, misschien dat ik iets over het hoofd gezien heb met het verhaal.. O:
Het is al onder mijn eerste reactie heel mooi beschreven, maar ik zal het ook nog even in mijn eigen woorden doen.
Ook heeft ze geen behoefte aan BDSM, maar wil na een tijdje wel een beetje experimenteren om Jason gelukkig te maken.
Dat klinkt op het eerste gezicht heel lief van haar, maar gebaseerd op haar eerste relatie is het heel verontrustend. Natuurlijk is er niets mis met iets proberen, maar zoals je het verwoord lijkt het alsof het meer dan één keer proberen is en dat ze het zelfs doet tegen haar wil. En je zegt dat ze het doet om hem gelukkig te maken. Waarom moet dat op deze manier? Ik krijg het gevoel dat er gevolgen zijn als ze het niet doet, als hij niet gelukkig is, als het ware.
Hij wil absoluut geen kinderen, maar zwicht uiteindelijk toch omdat Eva het zo graag wil.
Dit is eigenlijk altijd een slecht idee. Jason is nu degene die iets tegen zijn zin doet, en het zou best kunnen dat het kind hieronder zal lijden.
Hij is ervaren in de BDSM-wereld en heeft nog nooit een normale relatie gehad.
En nu wil hij wel één? Hij is dus heel onervaren in relaties.
Natuurlijk maken die exen het ook niet beter, maar dit zijn de dingen binnen hun relatie waar ik problemen mee heb.
[ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 20:25 ]
Rest in Peace, Son of Gondor