Oké Megan sorry ik haat "ik heb het erger" battles echt met een passie dus dit was niet mijn bedoeling maar die reactie ontvlamde even een berg van frustraties van de afgelopen paar jaar dus hier een paar redenen waarom je blij mag zijn geen muzikale familie te hebben:
- Er zijn plusminus tachtig blokfluiten in mijn huis
- Muziekinstrumenten mogen alleen beoefend worden als de ouders (muziekdocenten) niet al kotsmisselijk zijn van het geluid van beginners en anders doe je het maar lekker op je eigen kamer in de kou
- Als je een muziekstuk aan het instuderen bent en je krijgt een noot niet meteen te pakken gAAN ZE HEM ALTIJD DRINGEND NEURIËN EN STEEDS DRINGENDER TOT JE HEM HEBT
- Overal. Blokfluiten.
- Iedereen kent alle klassieke stukken ever dus als je gewoon een stukje muziek wil luisteren ZINGEN ZE HET ALTIJD MEE, HEEL HARD, OOK ALS HET INSTRUMENTAAL IS
- Alle popmuziek is gemaakt door de duivel en als je de radio opzet gaan ze standaard de vier akkoorden noemen waar ieder popnummer op is gebouwd en dan kraken ze het totaal af
- Je kan nooit eens The Voice of Holland kijken want er is altijd wel iets muzikaals om over te zeiken daarmee
- Als je ooit een trombone een schuiftrompet noemt, is je familie serieus persoonlijk beledigd no kidding
Kort samengevat een muziekfamilie staat in mijn ervaring gelijk aan een snobfamilie en je bent te leuk en te aardig om dat toe te wensen sorry
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.