Af en toe heeft Quizlet eens nood aan een schildpad-update. Vandaag is weer zo'n dag!
Landschildpadjes zijn voornamelijk herbivoren (met uitzondering van een insectje tussendoor) en daarom geef ik Danni ook alleen groenten en kruiden. Ze mogen ook tussendoor al eens genieten van een lekker stukje fruit, zolang dat niet te vaak gebeurt. Door te veel suikers of eiwitten (géén vlees dus) kunnen ze namelijk te snel groeien en misvormingen in hun schild krijgen.
In de supermarkt viel me vandaag een losliggende druif op, dus heb ik die meegesmokkeld naar huis (wat ben ik toch een crimineel (joehoe)). Ik heb ze gepeld, zodat er geen pesticiden op zitten en Danni heeft er echt ongelofelijk van genoten!
Enjoy the pictures! Je kan er op klikken om ze groter te zien.
Ik heb een hok voor haar, inderdaad. ^^ Ze is nog redelijk jong momenteel, dus het is nog te koud buiten, maar binnen een jaartje of twee zit ze hopelijk vaker buiten dan binnen.
Mijn tante heeft al 30 jaar ofzo een schildpad in een bak in de badkamer, die komt van de basisschool waar ze ooit werkte x) Vraag me af of die wel een druiven krijgt.
Af en toe heeft Quizlet eens nood aan een schildpad-update. Vandaag is weer zo'n dag!
Landschildpadjes zijn voornamelijk herbivoren (met uitzondering van een insectje tussendoor) en daarom geef ik Danni ook alleen groeten en kruiden. Ze mogen ook tussendoor al eens genieten van een lekker stukje fruit, zolang dat niet te vaak gebeurt. Door te veel suikers of eiwitten (géén vlees dus) kunnen ze namelijk te snel groeien en misvormingen in hun schild krijgen.
In de supermarkt viel me vandaag een losliggende druif op, dus heb ik die meegesmokkeld naar huis (wat ben ik toch een crimineel ). Ik heb ze gepeld, zodat er geen pesticiden op zitten en Danni heeft er echt ongelofelijk van genoten!
Geef je hem ook een paar groeten van mij?
OHHHHH Hoe duuuuuuuuurf je? Zomaar stéeeeeelen! :'D
Wat ontzettend cutee
Three words, large enough to tip the world. I remember you.