Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af
Thomas zat ook beschamend veel te piepen bij de Civil War trailer
Even iets heel anders ik heb te veel gegeten net bij de Mexicaan en nu heb ik buikpijn en waarom zijn het nou de dingen waar ik het meest van houd die me het meest pijn doen
dat moest me even van het hart
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Charbonneau schreef:
(...)
Andermans privacy kunnen wij nu eenmaal niet prijsgeven. Dat is altijd nog wel wat anders dan ''achterhouden'' en ''in de doofpot worden gestopt''. Als je iets dwars zit kun je altijd een moderator een PB sturen. Er over beginnen in dit topic heeft namelijk niet veel nut. ^^ (:
Jaja die kennen we nu wel. Dit is het standaard antwoord wat je te horen krijgt als je het ergens niet mee eens bent helaas. Ik weet dat dit ook voor jullie allemaal heel vervelend is maar jullie moeten inzien dat wanneer mensen het gevoel krijgen niet gehoord te worden door degenen die een verandering kunnen maken, ze hun stem ergens anders gaan laten horen. En daar is het LJH een platform voor geworden op Quizlet.
Haha, exact hetzelfde hier hoor :'D Al piep ik verdacht veel bij Marvel films...
Ja, dat herken ik ook, haha. Er is wel een duidelijke correlatie tussen hoelang Steve en/of Bucky in beeld zijn en hoe luid mijn gepiep is, dus de CW trailer was een nieuw hoogtepunt.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Jaja die kennen we nu wel. Dit is het standaard antwoord wat je te horen krijgt als je het ergens niet mee eens bent helaas. Ik weet dat dit ook voor jullie allemaal heel vervelend is maar jullie moeten inzien dat wanneer mensen het gevoel krijgen niet gehoord te worden door degenen die een verandering kunnen maken, ze hun stem ergens anders gaan laten horen. En daar is het LJH een platform voor geworden op Quizlet.
Dan kan ik je niet verder helpen. It is what it is. Wij zouden ook graag meer erover kwijt willen, maar we kunnen het gewoon niet. Iedereen wordt gehoord. Of toch, we doen ons best. Verder kunnen we er gewoon niets over kwijt.. Het in het LJH topic gooien zorgt alleen maar voor een vervelende sfeer op Quizlet. Voor iedereen.
Ja, dat herken ik ook, haha. Er is wel een duidelijke correlatie tussen hoelang Steve en/of Bucky in beeld zijn en hoe luid mijn gepiep is, dus de CW trailer was een nieuw hoogtepunt.
Ik noem het stiekem altijd mijn dieptepunten, maar goed. :') Bucky is voor mij ook een trigger heb ik gemerkt. Ik was tijdens volledit Deadpool ook een beetje hyperactief en constant puns aan mijn vrienden aan het uitleggen die niet zo thuis zijn in het marvel universe. :'D