Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af
Mijn struggle is ook heel erg dat ze allemaal doodlopen, zelfs degene die ik wel bijhield en die echt leuk waren. Ik heb zelf ook liever ORPG's, maar mijn favoriete ligt nu stil en voor de rest, idk ik vind ze wel heel leuk maar het wil niet. Maar ik mis het schrijven echt heel erg en zelf aan een verhaal schrijven werkt ook niet. Het leven als schrijver is heel zwaar ^^
Klopt, de struggles are real
And I'm nothing. You've always said you want nothing.
Shawn schreef:
Ik heb het rpg'en best gemist maar met grote groepen gaat het zo snel :c
Ik heb altijd het probleem dat het dood loopt. Ik heb ook al een tijdje niet meer meegedaan met een RPG. Ik mis die RPG waar iedereen gewoon lange stukken kon schrijven en niemand raar opkeek als je even twee dagen niet reageerde :c
Serenata schreef:
(...)
Ik heb altijd het probleem dat het dood loopt. Ik heb ook al een tijdje niet meer meegedaan met een RPG. Ik mis die RPG waar iedereen gewoon lange stukken kon schrijven en niemand raar opkeek als je even twee dagen niet reageerde :c
Dit. Of dat er na een halve dag al wordt geroepen dat het doodloopt. Nee, niet iedereen rpg't zo snel en ik schrijf graag langer D;
And I'm nothing. You've always said you want nothing.