• Zijn er mensen die in Limburg wonen en het leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen? Ik zou het leuk vinden als er een meeting rond Limburg word gehouden, het liefst in Maastricht. Zijn er mensen die dit ook willen?

    -

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 15:18 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sorry als ik nu heel achterdochtig ben, maar ik vind het nogal opvallend dat je drie topics hebt aangemaakt over nieuwe mensen leren kennen/meeten en je bent pas twee weekjes geregistreerd. Daarnaast staat er totaal geen informatie op je profiel, geen naam, leeftijd....


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Sorry als ik nu heel achterdochtig ben, maar ik vind het nogal opvallend dat je drie topics hebt aangemaakt over nieuwe mensen leren kennen/meeten en je bent pas twee weekjes geregistreerd. Daarnaast staat er totaal geen informatie op je profiel, geen naam, leeftijd....


    Inderdaad. Er worden meetings gehouden op deze website, maar het hoofddoel van Quizlet is je creativiteit uiten en niet nieuwe mensen ontmoeten in jouw omgeving. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt