Het goedkoopste vervoersmiddel blijft de bus. Eurolines rijdt heel goedkoop (ik betaalde in de duurste periode 45 euro, maar je betaalt geregeld ook maar 15 euro retour). Slangenreizen kan ook, ook voor drie dagen, maar dan heb je geen drie volle dagen om door Londen te lopen. Trein is vrij duur en als je met het vliegtuig gaat, raad ik Ryanair ten zeerste af. Dan arriveer je op Stansted en dat is een roteind buiten Londen + je betaalt héél veel geld om in Londen te komen omdat je niet gebruik kunt maken van de Oyster Card.
Qua dingen om te doen raad ik Borough Market (eten) en Camden Market aan. National Gallery is ook zeker een aanrader, maar ook heel groot. Natural History Museum en V&A zijn ook echte aanraders, vooral het V&A. Als het mooi weer is, zou ik proberen naar Regent's Park of Hyde Park te gaan, maar persoonlijk is Regent's Park mijn favoriet. Hampton Court en Tower of London zijn ook heel gaaf, maar Hampton Court ligt heel ver buiten het centrum (duurt ruim een uur om daar te komen) en ze zijn allebei wel vrij duur, maar Tower of London is het zeker waard.
Ik probeer even de gaafste dingen van mijn vijf maanden in Londen eruit te halen, dus het kan heel goed zijn dat ik nog wat vergeten ben.
Take risks and conquer your fears.