• Lucens en ik zijn vanplan een Harry Potter fanfiction te schrijven, en wij hebben nog een cover nodig. Daarom vragen wij jullie om hulp!

De hoofdpersonages heten Lily en Rose. Ze zitten op hun eerste jaar op Hogwarts. In Ravenclaw. Bovendien is Lily de dochter van Draco Malfoy en Rose de dochter van Harry Potter,
    We zouden graag allebei de meisjes op de cover hebben'
    Dit is Lily:

Voor Rose hebben wij nog geen plaatje gevonden, daarom mogen jullie die kiezen. Let er wel op dat ze er van dezelfde leeftijd als Lily uitziet en dat ze bruin haar moe moet hebben. Kan je het eerste puntje echt niet vermijden, dan mag je het plaatje van Lily veranderen. Zolang ze maar blond haar heeft.

De verhaallijn is nog niet uitgewerkt, maar het gaat over dat ze eerst vijanden zijn. Maar dan elkaar moeten redden. Hoe en door wie weten we nog niet zeker.

Als er aanpassingen in de verhaallijn ofzo komen zeggen we het wel in dit topic.

Voor meer info over de story kan je kijken in het gastenboek van mij en Lucens

You are my piece of paradise.

Ik probeer straks wel iets ^^

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik heb iets gemaakt (: Ik zat met het lettertype een beetje te knoeien, dus daarom geef ik drie verschillende :') als er iets verandert moet worden, let me know!

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Ik ga thuis wat proberen, hier zijn teveel leraren (':

obsessive rage

FrenchFries schreef:
    Ik probeer straks wel iets ^^

Sorry maar het gaat niet meer lukken men laptop is zonet gecrasht.. Maar die covers hier boven zijn ook super ^^

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Ik heb net wat geprobeerd, maar-ie is wel verticaal, so yeah, had pas later door dat-em horizontaal moest zijn.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Salam schreef
    Ik heb net wat geprobeerd, maar-ie is wel verticaal, so yeah, had pas later door dat-em horizontaal moest zijn.

Het liefste alle twee, (':
    @Necessity ik en Scintellare gaan effe overleggen wat we er van vinden, bedankt ^^

[ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 8:08 ]

i wanna die with you once or twice.

Ik denk dat dit wat te warm is maar ik laat het toch even zien, ik al het binnenkort wat duisterder maken en dan ook een horizontale versie voor jullie.

obsessive rage

Deze twee vind ik persoonlijk het leukst:

En

(Ava, zou je misschien ook een horizontale versie van die kunnen maken?)

Salam schreef:

we kunnen ook een verticale van iemand nemen en een horizontale van iemand anders hoor, dus het geeft niet

Zo dus?

obsessive rage

Inktzwart schreef:

Zo dus?

Ja, perfect!