• weet er iemand leuke spelletjes voor 4 personen (leeftijd is 15 jaar) het liefst kost het geen geld en het moet gewoon thuis kunnen


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Colonisten van Catan. Ik wou Machiavalli zeggen, maar ik weet niet of dat te moeilijk is. Het is allersinds wel leuk. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Spelletjes op een spelcomputer kan je doen (Wii, xbox, ps), bordspellen (monopoly. carcasonne, levensweg, hotel, cluedo)..

    Patholoog schreef:
    Colonisten van Catan. Ik wou Machiavalli zeggen, maar ik weet niet of dat te moeilijk is. Het is allersinds wel leuk. (:

    Machiavelli is goed te doen voor vrijwel alle leeftijden vanaf acht jaar of zo, als je de regels eenmaal een beetje snapt. Vind ik in ieder geval een aanrader!

    Anders is Monopoly ook altijd een leuke, als je er tenminste vrede mee kan hebben dat je na afloop al je vrienden haat.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Time's Up
    Je kan natuurlijk ook gewoon zelf kaartjes maken. De spelregels staan ook gewoon op het internet. Een zandloper kan je vervangen door een timer en je hebt je eigen spel ^^ Je hoeft het spel dus niet per se te kopen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 22:46 ]


    <3