• Hoiii Lieve Mensies ^^

    Staat er eigelijk iets intressants in deze week?
    Ik heb nog geen tijd gehad om hem te gaan hale (A)
    Dus
    Vinde jullie de Moeite dat ik hem ga Hale? of staat er alleen maar Zever in ;)


    Your Butt is Mine!

    Wat is Zever.. o.O


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wat is Zever.. o.O


    Als der zo egt niks Leuk instaa xD
    BV oude roddels die iedereen al kent offzo xD


    Your Butt is Mine!

    r stond dat Gustav een auto ongeluk had gehad,tot daar de waarheid, en ze hebben er ne foto van Georg bijgezet >.<' xD

    xx


    everybody needs a song.

    r stond dat Gustav een auto ongeluk had gehad,tot daar de waarheid, en ze hebben er ne foto van Georg bijgezet >.<' xD

    xx

    OMG egt?


    Your Butt is Mine!

    (...)
    OMG egt?


    Hahaaa,Jaa,echt!


    everybody needs a song.

    kan je daar een foto van maken met die van georg :)

    r stond dat Gustav een auto ongeluk had gehad,tot daar de waarheid, en ze hebben er ne foto van Georg bijgezet >.<' xD

    xx


    Dat is net zoals dat artikel dat eens in de krant stond. Twee foto's van Bill erbij. Wat stond er onder die foto's? Bill en Tom Kaulitz, wel degelijk een tweeling.
    Achterlijkheid alom. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    r stond dat Gustav een auto ongeluk had gehad,tot daar de waarheid, en ze hebben er ne foto van Georg bijgezet >.<' xD

    xx

    Ik zag dah ook en da was zo van wtf? Oo


    We'll never be as young as we are tonight

    r stond dat Gustav een auto ongeluk had gehad,tot daar de waarheid, en ze hebben er ne foto van Georg bijgezet >.<' xD

    xx


    Welke pagina??
    Ik heb er zeker over gekeken!!


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Dat is net zoals dat artikel dat eens in de krant stond. Twee foto's van Bill erbij. Wat stond er onder die foto's? Bill en Tom Kaulitz, wel degelijk een tweeling.
    Achterlijkheid alom. :')

    Meesterlijk.. xD


    Dunno ><

    Ow toch gevonden! xD


    death to the one at the end of the serenade.

    r stond dat Gustav een auto ongeluk had gehad,tot daar de waarheid, en ze hebben er ne foto van Georg bijgezet >.<' xD

    xx


    Jah ook al ben ik geen TH fan ik las dat en ik lag strijk, ze moeten alle sterren kennen en ze weten niet eens wie Gustav is en wie Georg, ik ben geen fan van hun en ik weet het zelfs te goei. En dat is de tweede keer al he


    Live life limitless.

    kan je daar een foto van maken met die van Georg :)



    kan iemand daar een foto van maken want ik woon in nederland en daar ontvangen ze hem niet(bij mij in Epe)

    Wat een domheid!!!
    XD
    Echt die kutmensen weten dus niet! wie Georg en Gustav is!


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)


    kan iemand daar een foto van maken want ik woon in nederland en daar ontvangen ze hem niet(bij mij in Epe)

    ik woon ook in Nl. en kan hem ook gewoon kopen bij de bruna..


    Dunno ><