• binnenkort wordt ik 15 en ik wil iets leuks gaan doen met mijn vriendinnen voor mijn verjaardag, maar ik heb geen idee wat ik nog zou kunnen doen.Ik heb de keus om het met zijn vieren te doen of met zijn tienen en het budget is 70 euro ongeveer. Ik wil ze wel graag bezig houden omdat ik het liefst niet wil dat iedereen op zijn telefoon gaat. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met ideeën.


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Bowlen of zwemmen met z'n allen? c;


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Bowlen of zwemmen met z'n allen? c;


    Met bowlen gaat iedereen alsnog op zijn mobiel, dus dat is niet zo handig, haha.
    Misschien lasergamen of iets in die richting? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lasergamen is leuk!


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    lasergamen is leuk!

    En fucking spannend :o
    Ik scheet soms echt in mijn broek als ik achter een muurtje zat en ik zag de lichtjes van de lazers over me heen schieten. Uiteindelijk moet je iets doen en kom je omhoog... richt je op je tegenstander... en boem! :Y)
    Heerlijk gevoel!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Silverstone


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Karten is ook leuk eh.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een Ik hou van Holland feest twee en een half jaar geleden gegeven en vorig jaar een Wie is de Mol?-feest. Iedereen deed zeer serieus mee en het wat echt hilarisch. Mocht je zo iets willen doen, dan wil ik je best wat toesturen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Een escape room kan tof zijn als je met een kleine groep bent, maar dan moet je er wel 1 vinden die binnen je budget past haha


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    Een escape room kan tof zijn als je met een kleine groep bent, maar dan moet je er wel 1 vinden die binnen je budget past haha

    wat is dat? Klinkt wel spannend! Heb er nog nooit van gehoord


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Met z'n allen uit (als dat kan in jouw omgeving als vijftienjarige), bios, uiteten.. Ligt er een beetje aan wat voor types jullie of jullie dat leuk vinden.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    kussannemiek schreef:
    (...)
    wat is dat? Klinkt wel spannend! Heb er nog nooit van gehoord

    Dan word je opgesloten in een kamer en dan heb je als doel binnen een tijdslimiet te ontsnappen, wat kan door het oplossen van allerlei raadsels die in de kamer liggen. Je hebt ze in heel veel verschillende thema's (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Dan word je opgesloten in een kamer en dan heb je als doel binnen een tijdslimiet te ontsnappen, wat kan door het oplossen van allerlei raadsels die in de kamer liggen. Je hebt ze in heel veel verschillende thema's (:


    Ohh dat is echt zoo geweldig! Ik heb er eentje gedaan, echt, één van mijn allerbeste herinneringen!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Paar flessen drank. Krijg je vast een onvergetelijke avond


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Paar flessen drank. Krijg je vast een onvergetelijke avond

    Ze wordt vijftien hoor, niet vijfentwintig. Gedraag je of zo (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)
    Ze wordt vijftien hoor, niet vijfentwintig. Gedraag je of zo (cat)


    Oke. Serieuze tip dan: Hou vakantieveilingen.nl eens in de gaten. Komen vaak wel leuke dingen voorbij die je op ideeën kan brengen.

    Drank deden wij wel op die leeftijd overigens, dus is het echt zo gek?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 20:46 ]


    Sarah = ongewoon sexy