• Hoi hoi,

    Ik ben zo super blij. Ik zit in mijn laatste jaar van Pedagogisch Medewerker niveau 3 en ik wilde eerst in februari afstuderen maar dat redde ik niet vanwege herkansing opdracht. Dus ik zou tot juli naar school moeten. Nu is er een tussenstop in april. Ik ben zo blij ik heb namelijk zojuist mijn laatste echte opdracht uitgetypt en uitgeprint. Ik ga morgen, en de twee dagen stage daarna nog 3 activiteiten uitvoeren en een oudergesprek houden. Dit hoef ik alleen te evalueren en dan ben ik klaar. Tuurlijk moet het nog goed gekeurd worden , maar damn wat voelt dat lekker. Ik weet dat ik nog 2 grote eindverslagen met een gesprek zal moeten hebben maar om meer dan een maand de tijd te hebben om rustig te kunnen verbeteren is echt heerlijk.

    21 april ben ik officieel pedagogisch medewerker. Ik hoop dat ik op gesprek mag bij het kinderdagverblijf waar ik gesolliciteerd heb. Er is daar heel toevallig iemand met verlof tijdens april tot september. Laat ik nou net in september aan mijn vervolgopleiding beginnen en dus dan een baan nodig heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Super!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Super!*O*
    en weer vergeet ik de maand maart. XD nog 2 maanden dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Top! Succes nog met alles!


    16 - 09 - '17