• The 100 fans opgelet!


    Ik ben zojuist begonnen met het schrijven van een verhaal, over het verleden van John Murphy. Hier is vrij weinig van bekend en het is voor mij dus een uitdaging om hieromheen een verhaal te schrijven. Het verhaal zal niet erg lang duren en zal eindigen waar de serie begint c:
    Hier probeer ik ook een verklaring te beschrijven hoe John zo is geworden, wat hem zo gemaakt heeft zoals hij nu is.
    Echter ben ik nog opzoek naar een soundtrack voor dit verhaal. Het moet een beetje duister en sad gelijkertijd zijn. Dus als je een idee hebt, drop hier dat een lied neer en ik zal kijken of ik het vind passen! ^^

          You killed your father | John Murphy



          De Ark is een vredige plek, tenminste, als je je weet te gedragen naar de wet. Iedere misdaad wordt namelijk bestraft met de dood. Voor je het weet wordt je afgezweefd en zweeft jouw lichaam voor eeuwig door de ruimte.
          Alex Murphy heeft het beste voor met zijn zoon, John. Wanneer de jongen ziek wordt besluit hij medicijnen te stelen om zijn zoon beter te maken. Echter wordt hij gepakt en afgezweefd. Vanaf hier veranderd het leven van John drastisch.

    "Hoe veranderd een kind, dat zo geliefd was door zijn ouders, in een moordende psychopaat?"
    - "Hij krijgt de griep."

    Murphy's father, Alex Murphy, was floated for stealing rationed medicine for Murphy after Murphy got sick on the Ark. It turned out the medicine would not have helped anyway. Alex begged Chancellor Jaha for mercy, however, Chancellor Jaha floated his father despite his pleas. Murphy's mother began drinking heavily after his father was floated. The last thing she tells Murphy before he finds her dead in her own vomit is that he killed his father.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 21:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23