Mapjes maken voor quizzen is volgens mij nog niet voorgesteld geweest, dan bedoel ik de openbare en niet die voor jezelf. Al vind ik dat zelf niet zo nuttig. Dan heb ik liever dat de trefwoorden terug werken zodat je op trefwoorden quizzen kan zoeken. Dan heb je een breder bereik qua thema.
Quizzen koppelen, is mogelijk, maar Rutger gaat dat niet meer installeren aangezien hij dat zelf afgeschaft heeft toen. ^^
Series, quizzen die aan elkaar gekoppeld zijn, zijn op Rutgers aanraden afgeschaft. Voornamelijk vanwege de verhalen in quizzen. Daarom dat vervolgquizzen zijn afgeschaft. De reden waarom we dat hebben doorgetrokken naar alle creaties is omdat in het verleden andere users het misschien voor jou verpest hebben. Zolang er de potentie blijft dat er weer users zijn die willen proberen in alle toppen van de topleden te staan met 100 dezelfde quizzen en andere creaties (over hetzelfde met steeds maar een klein verschil en dus eigenlijk totaal niet verschillend), zolang dat we die regel blijven hanteren. Dus omdat er in het verleden vaak genoeg users zijn geweest die in de topleden wilden geraken door vervolgcreaties, hebben wij nu deze regel.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury