• Hallo lieve Q'ers!

    Wie zijn nog meer getroffen door de griep? Ik ben denk ik wat aan de opknappende kant, maar wat ben ik ziek (geweest)!
    Overgeven, long&keelontsteking.

    Ik word gewoon helemaal naar van dat hoesten, want door dat hoesten moest ik gewoon overgeven en het is zó vies! Blurgh.


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.

    Waaah. Ik heb 0 eetlust, weinig energie en superverkouden. Nu ben ik al wat aan de betere hand maar het is zo frustrerend. Als ik iets eet zit ik meteen vol maar als ik niks eet voel ik me weer zo slap. Struggles. Beterschap!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Veel beterschap!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Eledhel schreef:
    Waaah. Ik heb 0 eetlust, weinig energie en superverkouden. Nu ben ik al wat aan de betere hand maar het is zo frustrerend. Als ik iets eet zit ik meteen vol maar als ik niks eet voel ik me weer zo slap. Struggles. Beterschap!!



    Ja, is echt behoorlijk vervelend. Ik heb het idee dat mijn oren dicht zitten. Ziek zijn heeft wel zo zijn voordelen; als je op zoek bent naar werk kan je lekker solliciteren vanachter je laptop. En ik ben wel wat afgevallen. Dat vind ik niet zo heel erg, maar het moet niet al te gek gaan worden.

    Ik hoop toch wel weer dat ik volgende week weer naar het werk kan!


    Keep your face always toward the sunshine, and shadows will fall behind you.