• Hallo iedereen!

    Ik schrijf al een lange tijd mijn stories eerst inactief via Google Drive. Pas als ze af zijn ben ik van plan ze online te zetten. Natuurlijk zijn mijn verhalen nog bijlange niet aan het einde, maar het zou fijn zijn om enkele proeflezers te hebben om al wat meningen, tips, etc. te kunnen verzamelen. Ik ben iemand die graag een mening krijgt over de verhalen die ik schrijf, dat helpt me altijd enorm om verder te gaan.

    Ik ben daarom dus op zoek naar enkele proeflezers die af en toe de tijd willen nemen om mijn verhalen te lezen. Ik zeg er nu al bij dat de drie stories waarvoor ik proeflezers zoek, fanfiction zijn. Overigens heb ik bij twee stories ook al redelijk wat geschreven. Daarbij is het handig als je een gmail hebt, dan kan ik je gewoon toevoegen aan de documenten waarin ik mijn story schrijf en kan je daar makkelijk rechtstreekse opmerkingen doorgeven. Anders moet ik alles beginnen kopiëren en plakken.

    Voor welke stories zoek ik proeflezers?
    Een Teen Wolf story. Hier heb ik nu zeventien hoofdstukken geschreven.
    Een The 100 story. Hier heb ik nu veertien hoofdstukken geschreven.
    Een The Walking Dead story. Aan deze story moet ik nog beginnen.
    Wat nog handig kan zijn om te weten, elk hoofdstuk dat ik schrijf, bevat ongeveer 1000 woorden.

    Kan trouwens zijn dat ik binnenkort nog wat meer proeflezers zoek voor andere stories. Dus moest je interesse hebben, maar voor bepaalde andere stories, dan mag je me dat ook altijd laten weten. Op die manier weet ik dat ik bij je terecht kan als dat nodig is.

    Als je vragen hebt, mag je die altijd aan me stellen!


    16 - 09 - '17

    Ik wil je TWD verhaal wel proeflezen.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Vooral het verhaal van The 100 spreekt me aan, dus ik wil voor dat verhaal wel proeflezer zijn!


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Leuk! Als jullie je mail kunnen doorsturen, kan ik jullie toevoegen.


    16 - 09 - '17