Ja, dit besef ik me nu namelijk net, hahaha. Ik heb gisteren mijn carnavalsdeel gehad, waardoor ik jullie eindelijk foto's kan laten zien van de voltallige *mijn achternaam*-K3 wegen privacyredenen niet genoemd. Daarbij ben ik vandaag ook nog eens met mijn vriend naar The Revenant geweest. Ik spoil niet want je ziet het al op de foto's, maar als The Titanic de film is waarbij je spontaan op Leonardo di Caprio verliefd wordt, doet The Revenant precies het tegenovergestelde :W
Mijn mening over de film zonder spoilers: mjeaah? Het is een leuke film, maar en het was een studentenprijsje wel waard om te kijken, maar ik vind hem op sommige moment iets te langdradig waardoor ik denk: doe maar even een pauze. Overall: goed plot, zeker een goede film, maar soms echt iets te uitgerekt.
Mijn mening over de film met spoilers:
Klein verslag van de carnavalsavond: We waren naar een kroeg gegaan in ons dorp. We stonden eerst een beetje achteraan, bij de bar, te dansen en toen zijn we naar voren gegaan. Eerst stonden alleen eerst ik en Lydia (mijn blonde en jongste zus) er alleen, want Mirjam (mijn zwangere en oudste zus) was ergens nog achter gebleven. Even later kwam zij er ook bij staan en stonden we recht voor de band van die avond te dansen. Na twee liedjes werd er vervolgens omgeroepen in de zaal: "Dames en heren, ze zijn er hoor, K3 is in de zaal! Willen ze met ons een liedje doen?" Wij lagen met zijn allen helemaal dubbel en zijn vervolgens na een beetje tegenspartelen op het podium geklommen (die jurkjes waren véél te kort, verdorie) en hebben we Oya Lele "gezongen" (we stonden op het podium te zingen zonder microfoon). Verderrest heb ik me rot gelachen om mijn broer en zijn vrienden, die veel te dronken waren. x'D
Fotoooo's:
Dus, nog een nuttig weekend gehad, haha?
Deep inside, I've never felt alive