• Hoi mensen, omdat sommige mensen een foto van zichzelf hier posten leek het mij leuk om eens foto van onze kinder tijd te posten


    nobody say it was easy

    (samen met mijn lieve oma)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    yo people


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn moeder deed nogal vaak mijn naam in foto's -.-
    Maar goed, here they come:

    Oh en ze vergeleek ons altijd graag ;'D ;
    Je kunt mij niet vertellen dat ik geen kind van mijn moeder ben, want ik lach je uit ;p



    Met mijn neef, Dennis. Ik zie hem overigens nooit meer;



    Met Sinterklaas en ik weet nou niet of dit mijn eigen vader was of niet, maar sowieso heb ik een aantal keer voor hem gestaan als klein kind;



    En de laatste voor vandaag, vet mooi gephotoshopt door mijn moeder en zo. Een heeeeele oude schoolfoto ^^;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Ik ben die gene op de bank



    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 20:55 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    blankendaal schreef:



    Mooi van internet afgeplukt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 21:00 ]

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Mooi van internet afgeplukt ^^

    Wilde hetzelfde opmerken, lol.

    Ik heb overigens geen afbeeldingen van vroeger op mijn computer staan, maar misschien dat ik later hier iets plaats.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit ben ik als Sneeuwwitje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )



    Rechts.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ooit eens een collage gemaakt voor zo'n soort eerder topic. Zie de evolutie der Sofies van groep nul tot en met drie x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    Ik heb ooit eens een collage gemaakt voor zo'n soort eerder topic. Zie de evolutie der Sofies van groep nul tot en met drie x'D



    Geniaal dit is gewoon next level foto van jezelf als junior.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg





    gosh, ik ben echt slecht in het maken van foto's van foto's. Ze zijn echt bewogen, hahaha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Peralta schreef:
    Ik heb ooit eens een collage gemaakt voor zo'n soort eerder topic. Zie de evolutie der Sofies van groep nul tot en met drie x'D



    Omg, ik moest bij die foto rechtsboven gelijk aan Mathilda denken haha. Net even gegoogled, er zijn best wel wat overeenkomsten haha xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly