• Sinds enkele weken hebben de schrijfkriebels me weer volledig te pakken. Daarom heb ik besloten om dit verhaal, dat al bijna twee jaar door mijn hoofd spookt, opnieuw een kans te geven. (:







    In 2280 doodde een dodelijk virus de helft van de wereldpopulatie. Ongeveer een eeuw later wordt er voor een nieuwe epidemie gevreesd. Wetenschappers gaan opzoek naar een medicijn voor het virus en vinden er uiteindelijk een in het bloed van de mensen die immuun zijn. De regeringen beginnen burgers weg te nemen zodat hun bloed gebruikt kan worden om het leven van anderen te redden. De verdwenen mensen keren echter nooit meer terug.

    Verschillende burgers groeperen zich in Anti-groepen. Ze keren zich tegen de regering, de elite, maar ook de wetenschap via terreur. De angst die ze veroorzaken, draagt bij tot het algemene gevoel van onrust en wantrouwen.

    Noah vraagt Fey om samen met hem opzoek te gaan naar de plek waar de immunen worden gevangen gehouden. Hij namelijk beweert een plaats te kennen waar ze hen veilig kunnen onderbrengen en opzoek kunnen gaan naar een veiliger medicijn voor de zieken. Met niets te verliezen besluit Fey hem te helpen. Het is misschien wel de enige manier om haar broer terug te vinden.


    Het voorwoord staat er al. Ik hoop de proloog er later vandaag of morgen op te kunnen zetten.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:49 ]


    The soul needs autumn.

    De Proloog, voor de geïnteresseerden. (:


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 1


    The soul needs autumn.