• En het is nog aardig specifiek ook. Ik heb dus een plaatje nodig van een rotswand en daarvoor is zeg maar droog landschap/savanne en daarboven op heb je zeg maar bomen zoals een regenwoud/jungle. Dan moet er als het kan ook nog een grote boom bovenuit steken en als er dan ook nog de contouren van een kasteel op de rotswand zichtbaar zijn zou dat helemaal mooi zijn maar eh, ja als dat niet lukt moet ik iemand hier lief aankijken om het plaatje te bewerken en er een kasteeltje op te plakken ofzo.=p

Ik zelf kan tot nu toe niks vinden wat past, hebben jullie misschien iets voor me?(:

[ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 19:44 ]

You were born original, don't die as a copy.

Ik kan écht niets vinden, Jol. :c

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ipseity schreef:
    Ik kan écht niets vinden, Jol. :c

I know Yol, it sucks. Ik heb niet bestaande fantasie, of onvindbaar wellicht.

Je beschrijving doet me denken aan de film, Up. Ik denk dat een rotswand met droog landschap/savanne niet moeilijk te vinden is en dat je dan de rest er op kan laten zetten door iemand die handig is met photoshop.

Ondertussen ben ik voor je op zoek.

Physics is awesome

Kelmeckis schreef:
    Je beschrijving doet me denken aan de film, Up. Ik denk dat een rotswand met droog landschap/savanne niet moeilijk te vinden is en dat je dan de rest er op kan laten zetten door iemand die handig is met photoshop.

Ondertussen ben ik voor je op zoek.

Deze? Ik zoek het eigenlijk net omgekeerd, maar dat vind ik dus nergens.^^
    Bedankt dat je voor me zoekt!=3

De enige rotswanden die ik kan vinden met bomen, zijn met bomen die je in koude streken tegen komt.

Physics is awesome

Bedoel je zoiets?

[ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:15 ]

Bedoel je misschien zoiets...?

— Inner peace, it's hard to find. —

LordOfTheFries schreef:
    Bedoel je zoiets?

Hmmm, nou ja het is in Afrika. Dit ziet er niet heel Afrikaans uit zeg maar.

Trikova schreef:
    Bedoel je misschien zoiets...?

Het ziet er cool uit, maar nee.='D

zoiets?

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Deze heeft alleen geen rotsen, was vergeten dat je dat wou :$

[ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:37 ]

— Inner peace, it's hard to find. —

Nope still not found yet.D= #StommeFantasieVanMij

Dit was de groenste droge landschap met een groene top die ik kon vinden :')

Seasons will change, but I shall remain

Ik heb m'n best gedaan om iets te zoeken, maar volgens mij is het nog steeds niet wat je zoekt. In ieder geval heel veel succes met je zoektocht!

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Okay, dit is niet Afrika, en zeker niet wat jij zoekt -al was dit wel waar ik aan dacht toen ik de beschrijving las. Op Savanne na dan.

[ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 22:34 ]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly