• Ik zit er aan te denken om te stoppen met mijn baan bij de rederij omdat ik het geld niet geheel nodig heb, ik niet meer vaak ga en omdat het gewoon schadelijk is voor mijn rug en polsen. Nu dacht ik iets te gaan doen wat ik leuk vind, omdat geld verdienen altijd wel prettig is.
    -hebben jullie tips/ervaring met bijles geven?
    -weten jullie waar ik geld kan verdienen met het schrijven van teksten? Ik ken al Fiverr.com (was daar niet al te blij mee) en Adsense of iets wat ik heb gevonden online vertrouw ik niet echt zo geweldig.
    Dus, tips?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik geef bijles. De eerste keren vond ik het spannend maar nu vind ik het hartstikke leuk. Ik vraag mijn "leerlingen" om de stof die ze willen behandelen even door te sturen zodat ik het kan voorbereiden, dit raad ik je ook aan. Dan kom je wat zekerder over.
    Maar als er mensen zijn die bijles van je willen, dan moet je dat zeker doen! Het is superleuk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...