V E R H A A L Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte ikzelf wel in ieder geval. Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort. De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep dat echter niet zonder de nodige ontgroening. Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af. R O L L E N Mannen, acht. Isaiah Price Asuka 1.1 Zeven jaar Entertainmentteam Dylan Garcia katsjoepiek 1.4 Eén jaar Entertainmentteam Devin Cooper Dumbledore 1.3 Vijf jaar Barman / DJ Carter Russell Bylot 1.3 Vier jaar Lifeguard Gereserveerd PecuIiar Pagina Jaren Werk Nolan Jacobs Magari 1.3 Vijf jaar Barman / Lifeguard Ezra Attila Jaimz 1.5 Jaren Werk Gereserveerd Nippon 1.7 Vier jaar Barman / Schoonmaker Vrouwen, acht. Bellissa Di Caprio Asuka 1.1 Twee jaar Schoonmaakster Jamie Davis MrsSmollett 1.1 Zes jaar Receptioniste Nova Bateman Mirin 1.5 Drie jaar Barvrouw Ella Ashby Sempre 1.2 Drie jaar Chef-kok Eveline Summers tubbietoost 1.4 Twee jaar Entertainmentteam Gereserveerd PecuIiar Pagina Jaren Werk Polina Abdulov Magari 1.6 Eén jaar Patissier Camillo Acosta Zabini 1.8 Jaren Werk I N V U L L E N Naam. Leeftijd. Minimaal 21, maximaal 27. Uiterlijk. Innerlijk. Verleden. Heden. Waar woont hij / zij nu en hoe? Extra, Tijd. Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers. Werk. Wat voor werk verricht hij / zij? R E G E L S Minimaal 200 woorden per post. Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man. Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk! Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG. Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig. Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen. Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken. OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic. Geen andere personages besturen, mits dat besproken is. Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk. Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla. T O P I C S |
[ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]
I'm your little ray of pitch black.