• Hallo allemaal c;

    Ik was heerlijk aan het kleuren met de kat erbij en kwam tot de conclusie dat een foto, die ik tijdens het proces nam, perfect weerspiegeld hoe ik mijn middagen graag zie c;



    Hoe ziet jouw (favoriete) middag eruit? Voel je vrij om ook een foto te posten! (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik zal maar geen foto van mij laten zien. Volgens mij zie ik er erg zwak uit, terwijl ik ook nog make-up op heb gedaan. Gisteravond twee keer gekotst. Ziek, zwak, moe en misselijk dus. :c

    Mijn perfecte middagen zien eruit als: Vrij zijn van werk, even geen verplichtingen. Schrijven en wandelen met onze hond. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik zal maar geen foto van mij laten zien. Volgens mij zie ik er erg zwak uit, terwijl ik ook nog make-up op heb gedaan. Gisteravond twee keer gekotst. Ziek, zwak, moe en misselijk dus. :c

    Mijn perfecte middagen zien eruit als: Vrij zijn van werk, even geen verplichtingen. Schrijven en wandelen met onze hond. (:


    Awwh :c
    Beterschap dan maar!


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Awwh :c
    Beterschap dan maar!


    Dankje. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik zal maar geen foto van mij laten zien. Volgens mij zie ik er erg zwak uit, terwijl ik ook nog make-up op heb gedaan. Gisteravond twee keer gekotst. Ziek, zwak, moe en misselijk dus. :c

    Mijn perfecte middagen zien eruit als: Vrij zijn van werk, even geen verplichtingen. Schrijven en wandelen met onze hond. (:


    Bleeh, beterschap! <33

    OT: Mijn perfecte middag zal zijn met mijn nieuwe hondje die zaterdag komt en dan lekker op mijn kamer accordeon studeren. En tekenen, muziekje dr bij op. :3 Wandelen met de hond in het bos is ook altijd goed. Oh of gewoon lekker middagje boogschieten, ook altijd goed. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn middag vandaag was een blokuur bio, waar we met een heel interessant hoofdstuk bezig zijn en verder veel wachten op de trein.

    Mijn laatste 100% perfecte middag was in Marokko. We waren aangekomen in Medhia. Ik had wat broodnodige slaap ingehaald in de bus. Het was heerlijk weer, we waren op het strand. We hebben zoveel lol gehad, met kleren en al de zee in en vervolgens lekker opdrogen in de zo'n. Elkaar ingraven en genieten van 1 van de mooiste zonsondergangen ooit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:



    Yep, this. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso