Jaaa, ik ben er geweest. Ik kan je een ontzettend goed hostel aanraden! 2night hostel. Het is een gezellig hostel wat gerund wordt door twee dames denk ik, ik was er maar een nacht. Maar het is geen grote keten of zo. Het bevind zich op de tweede of derde verdieping van een apartementencomplex en is iets moeiljik te vinden, maar ontzettend goedkoop en goed en gezellig! Ze hebben gemixte dormrooms, met redelijk was ruimte tussen de bedden, maar je kunt ze het best gewoon eens googlen.
Daarnaast moet je geld wisselen om daar te kunnen betalen. Ik was ook in Praag geweest diezelfde reis waarbij je gewoon met de euro kon betalen daar, maar dat is in Boedapest niet, maar er zijn meer dan genoeg wisselstations.
Ook zag ik op een plan dat er gratis rondwandelingen zijn door de stad met een gids voor studenten, die kun je op deze site terug vinden. Oh, en neem een metroticket, die stad is groot! Maar mooi. (: Veel plezier.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt