Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Dat zou kunnen als er zeker was dat het beestje geen baasje heeft. Ik heb het berichtje maar gedeeld op Facebook en ik hoop dat z'n baasje snel terug mag komen..
Vind 't altijd zo zielig als dieren hun baasje kwijtraken, op wat voor manier dan ook.
Dat zou kunnen als er zeker was dat het beestje geen baasje heeft. Ik heb het berichtje maar gedeeld op Facebook en ik hoop dat z'n baasje snel terug mag komen..
Vind 't altijd zo zielig als dieren hun baasje kwijtraken, op wat voor manier dan ook.
Inderdaad, en er is echt geen beter gevoel in de wereld dan weer herenigt te zijn met je pup ook al was hij maar vijf seconden weg. (: Ik hoop dat zijn baasje gevonden word! Soms hoor je ook van die verhalen van honden die echt ongelofelijk ver wandelen, dus misschien is hij / zij van een omliggende stad.
Inderdaad, en er is echt geen beter gevoel in de wereld dan weer herenigt te zijn met je pup ook al was hij maar vijf seconden weg. (: Ik hoop dat zijn baasje gevonden word! Soms hoor je ook van die verhalen van honden die echt ongelofelijk ver wandelen, dus misschien is hij / zij van een omliggende stad.
Dat zou kunnen.. Vind 't zo zielig hé. Ik was Pim eens kwijt, was gaan rondzwerven voor een dag of drie. Ik was zo gestrest dat hij weg was, maar zóóóó blij toen 'ie terugkwam (:
Er bestaat inderdaad geen beter gevoel dat herenigt wordt met je huisdier die op een af andere manier weg is geraakt.