• Yup. Ik was even op Quizlet en Facebook aan het rondsnuffelen en toen zat meneer nog netjes naast de laptop. Al gaf hij toen al een ietwat shady look...



    Toen laste ik even een plaspauze in en ik kwam terug. Ja hoor, meneer zat lang en breed op de laptop. Toen ik hem er af probeerde te krijgen kreeg hij het ook nog voor elkaar om mijn scherm te kantelen en ik moest flink prutsen om het weer normaal te krijgen D:


    "Your laptop, it's mine now!"



    "Moet ik er echt af, baasje? Ik zit hier net zo lekker!"


    26 - 02 - '16

    Haha, wat een schatje! :'D De mijne gaat er nooit op liggen, maar hij stuurt altijd van die leuke berichtjes naar vrienden.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 16:34 ]


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Haha, wat een schatje! :'D De mijne gaat er nooit op loggen, maar hij stuurt altijd van die leuke berichtjes naar vrienden.


    Hij is ook wel lief, haha. Nu ligt hij weer netjes achter de laptop. Hahahah


    26 - 02 - '16

    Haha, ik ben toch wel blij dat honden en cavia's dat niet doen. Hij lijkt wel erg blij met zijn nieuwe kattenonderkantverwarmer. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Haha, ik ben toch wel blij dat honden en cavia's dat niet doen. Hij lijkt wel erg blij met zijn nieuwe kattenonderkantverwarmer. (krul)


    Hahaha. Het is al een keer eerder gebeurd, maar hij doet het niet vaak c;
    Ik heb ooit een kat gehad die altijd op de achterkant van de televisie lag (toen televisies met een dikke achterkant nog in waren).

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 16:41 ]


    26 - 02 - '16

    Volgens mij wil Pim gewoon net als het baasje ook een Quizletaccount.(joehoe)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Volgens mij wil Pim gewoon net als het baasje ook een Quizletaccount.(joehoe)


    Dat zou best wel goed kunnen. Pim loopt best wel vooruit op zijn soortgenoten, gheheh c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat zou best wel goed kunnen. Pim loopt best wel vooruit op zijn soortgenoten, gheheh c;


    Ik vind dat Pim ook een eigen account verdiend! :Y)


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Ik vind dat Pim ook een eigen account verdiend! :Y)


    Alleen de username Pim is niet meer beschikbaar :c


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Alleen de username Pim is niet meer beschikbaar :c


    Je kan Pimpom nemen? Ook een beetje als herdenking voor Pom?(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Je kan Pimpom nemen? Ook een beetje als herdenking voor Pom?(:


    Of de naam van een beroemdheid en daar iets mee spelen, hmm. Ik vind wel iets c;


    26 - 02 - '16