• Hallo iedereen ,

    Een paar maanden geleden ben ik gestart met scripts te schrijven voor stripboeken , Engelse scripts.
    Wat ik maak is één universum met allerlei stripreeksen, het draait vooral rond superhelden , allemaal zelfgemaakte personages , het is in de stijl zoals Marvel en DC.

    Ik heb nu al bijna 20 scripts af, maar ik zoek een tekenaar, of tekenaars.
    Hier is informatie over 3 scripts:

    The Black Ranger: 1 strip , 70 pagina's lang

    Jerome Wilson is een gewone jongen in New York , maar door een ongeval in een bedrijf wordt er bloed van één van de zeldzaamste kevers in zijn bloed gespoten, Jerome Wilson veranderd in een bestrijdende man die New York wilt redden van het kwaad, zo wordt hij The Black Ranger , maar gaan ze hem wel aan zien als een superheld? of als een terrorist? oh ja , niet te vergeten dat er een man genaamd Mr. Popple achter hem aan zit om Jerome's bloed te stelen , omdat Mr. Popple ook New York wilt redden...

    Super Heroes : 33 strips , tussen 20-40 pagina's lang allemaal

    de school voor superhelden wordt al dagenlang aangevallen door The Skrumps , gevaarlijke mensen.
    The Director weet eindelijke de uitverkorenen te vinden , met beginnende : Jason Glover , de 1ste van de 8 uitverkorenen , maar is het wel een goed idee? dat weet The Director zelf niet , de uitverkorenen komen onder zware vuren te staan , kunnen ze elkaar vertrouwen? Kunnen ze The Director vertrouwen?
    Er bestaat een legende dat de uitverkorenen de wereld kunnen redden, we gaan een verhaal volgen , een verhaal in de wereld van Brindges.

    The Twelve Wheels : 26 strips , tussen 20-40 pagina's lang allemaal

    We zien in London een reunie van vrienden , maar dat loopt niet goed af als ze een lijk vinden , al snel komen ze achter van wie het lijk is als de mysterieuze Drake opduikt, het lijk is van Miles Drake , de groep moet samen met Drake de route volgen door Europa die ook Miles Drake heeft gevolgd , als snel komen ze achter wat Miles was aan het zoeken...

    Het zijn drie totaal verschillende verhalen , The Black Ranger speelt zich af in New York , Super Heroes ook , maar meer in een fictieve wereld Brindges, en The Twelve Wheels in London maar ook andere steden in Europa.

    Als je geïnteresseerd ben in het tekenen van een script , stuur dan een privé bericht.

    thank you