• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bokuto schreef:



    Dan wil ik mijn katten ook even showen. :Y)

    @Grassi: als je eenmaal die yardexpansion bij elkaar heb gespaard, dat duurt een tijdje, dan gaat het opeens heel erg snel met het binnenstromen van geld :')

    Woooowww o mijn hemel is het mogelijk hier ga ik voor ik wil die katten hier hebben :o


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    (...)
    Woooowww o mijn hemel is het mogelijk hier ga ik voor ik wil die katten hier hebben :o


    Na die yard expansion kan je ook andere omgevingen kiezen. ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bokuto schreef:
    (...)

    Na die yard expansion kan je ook andere omgevingen kiezen. ^^


    nnnnnice


    i put the fun in funeral

    Bokuto schreef:
    (...)

    Kathmandu heb ik inderdaad ook nog maar 3 keer in mijn tuin gehad ofzo ;0
    Ik moet nog 11 memento's en dan heb ik ze allemaal. :3

    Ik moet er nog.. 12 :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb ik net mijn eten bijgevuld, komt fucking Tubbs langs en eet alles op. Thanks.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Wait, het enige wat je moet doen is eten fixen voor de katten en die viskoekjes verzamelen? ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Rudolf schreef:
    Wait, het enige wat je moet doen is eten fixen voor de katten en die viskoekjes verzamelen? ;p


    Ja, eigenlijk wel ja. (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    I laugh. Geweldig.


    Pretty is just a pretty word.

    Omg, cats, gimme

    App gedownload en Snowball is al langs geweest. Yay!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Omg, cats, gimme

    App gedownload en Snowball is al langs geweest. Yay!


    Snowball is een kleine stalker, hij is al 8 keer langsgeweest in een dag tijd, om die stomme rode bal te gebruiken.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Snowball is een kleine stalker, hij is al 8 keer langsgeweest in een dag tijd, om die stomme rode bal te gebruiken.='D


    Snowball is hier ook nog steeds om met de rode bal te spelen, de enige goodie die ik heb... Ik ben blij dat Snowball van me houdt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bokuto schreef:



    Dan wil ik mijn katten ook even showen. :Y)

    @Grassi: als je eenmaal die yardexpansion bij elkaar heb gespaard, dat duurt een tijdje, dan gaat het opeens heel erg snel met het binnenstromen van geld :')


    Ik dacht dat er maar 1 yard expansion was, maar jij hebt er blijkbaar nog 1. En die staat bij mij niet in de Shop. Why?


    You are my piece of paradise.

    Forever alone ;(


    You are my piece of paradise.

    Wijngaard schreef:
    Forever alone ;(



    Ik ken dat gevoel, haha. Het is zo flauw als je gewoon eten klaar hebt staan maar er desondanks niemand is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ondertussen durf ik nooit duur voedsel in het onderste voerbak te doen... want Tubbs komt altijd nog geen 5 minuten nadat ik voedsel daar neer gooi..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you