• Jullie kennen hem vast wel, die zwarte kat uit Sabrina the teenage witch die de naam Salem draagt. Ik ben groot fan van hem, gewoon omdat hij zulk heerlijk droog commentaar heeft altijd C:
    En of course, zoals heel vaak, was ik mijn username gewoon zat. Deze hoop ik wel lang te houden, maar ik kan niets beloven.



    Dus eh, wat is jullie favoriete quote van Salem? Welke quote vinden jullie heel passend voor veel momenten?

    Mijn favoriet is toch echt deze, gewoon omdat het voor mij ontzettend erg klopt:


    26 - 02 - '16

    Ik dacht dat dit zo'n topic ging worden hoe iemand depressief was tijdens deze dagen, maar dit is zoveel beter, jeej! Salem is echt geweldig en zo droog. Lol. Als ik Sabrina the Teenage witch nog eens opnieuw ga bekijken (ik heb alle afleveringen al een keer gezien, lol) dan is het wel voor hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik dacht dat dit zo'n topic ging worden hoe iemand depressief was tijdens deze dagen, maar dit is zoveel beter, jeej! Salem is echt geweldig en zo droog. Lol. Als ik Sabrina the Teenage witch nog eens opnieuw ga bekijken (ik heb alle afleveringen al een keer gezien, lol) dan is het wel voor hem.


    Haha, ik had dat wel een beetje verwacht met de quote die ik in de titel had gezet :'D
    Salem is gewoon mijn spirit-animal, haha


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik dit de meest awesome username ooit vind! Ik ben jaloers! Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik denk dat ik dit de meest awesome username ooit vind! Ik ben jaloers! Ö


    Thank you c;


    26 - 02 - '16

    Oh dat is al weer lang geleden dat ik dat gekeken heb. Weet er eigenlijk al niet meer zoveel van. ><
    Maar vind het wel een leuke naam!

    Leuke naam!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!