• Little introduction
    Hi there!
    Ik ben Tessa (Tess if you want, idgaf) en schrijf al best een tijd hier op Q. Ik ben ooit op een ander account begonnen, daar ben ik gestopt en heb toen toch besloten om terug te komen (:0


    Waar ik naar op zoek ben
    Ik zit al een tijdje met een verhaallijn in mijn hoofd, maar kan maar niet de eindjes aan elkaar knopen, als jullie snappen wat ik bedoel, dit is het:

    Samantha Finnerty has never stood out to anyone, ever. Girls thought she was too plain, guys always looked past her. The only thing that made her somewhat special, was the fact that she had the best moves someone could ever wish for.

    Ever since she graduated high school, she's been focussing on her most favorite thing in the whole world; dancing. Dancing has been her escape for most of her life and with the biggest dance competition of the year coming up, she finally has the chance to show everyone that she's not as plain as they think she is.

    The only problem is, that the competition is strictly for couples only - and when her partner Finn has a very unlucky accident, her whole dream goes down the drain.

    That is, until his roomie - and amateur artist - Jack Casey comes with an offer she can't refuse.

    He'll replace Finn - if she agrees to be his muse.

    Excuses voor het Engels, maar zo doe ik het altijd haha.
    Nu zoek ik eigenlijk iemand om het een beetje met me uit te werken én iemand die Jack zou willen schrijven, gezellig samen - aangezien ik toch merk dat samen iets doen veel leuker is dan alleen (:0

    Hier heb ik alvast een voorproefje van hoe ik schrijf:

          Het asfalt voelde hard aan onder zijn rug en hij voelde de kou door zijn ruggengraat richting de toppen van zijn vingers en tenen trekken. Ashton had geen idee hoe lang hij al languit midden op de straat lag, maar de hemel was zo afleidend dat het hem niet veel uitmaakte.
          Iedere avond als hij zeker wist dat zijn moeder sliep, sloop Ashton zo zacht als hij kon het huis door en ging naar buiten. Door zijn insomnia viel hij moeilijk tot niet in slaap ’s nachts - en hij verergerde de situatie ook nog eens door midden op de dag voor drie uurtjes in slaap te vallen. Bij dokters was hij al veel te veel geweest, zonde van zijn tijd en het geld van zijn moeder - en zij had het al moeilijk genoeg.
          Ashton probeerde een patroon te zien in de eindeloze sterren aan de hemel terwijl hij terug dacht aan zijn vader. Die lag nu in een smerige gevangeniscel naar het plafond te kijken - of te slapen, zoals de meeste normale mensen doen. Ashton vouwde zijn handen over zijn hoofd en vroeg zich af of hij zijn vader nog wel normaal kon noemen na alles wat hij had gedaan. “Don’t think so.” Mompelde hij in het niets.


    Interesse? Invullijstje!
    Naam:
    Leeftijd:
    Voorkeur schrijfstijl: (denk hierbij aan: genre, ik/hij/zij-vorm, VT - TT, man/vrouw etc.)
    Hoe vaak kan je schrijven?:
    Voorbeeld schrijfstijl: (graag in spoiler)


    So long and hopefully see you soon!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 13:25 ]


    chill out icarus, before you fly into a window

    Naam: Arne
    Leeftijd: 17
    Voorkeur schrijfstijl: Drama, romantiek. Het liefst schrijf ik in de ik-vorm, VT of TT maakt niet uit en het liefst schrijf ik vanuit het perspectief van een man.
    Hoe vaak kan je schrijven?: Nu kan ik elke dag schrijven, maar als het schooljaar weer begint, dan zal dat wel wat verminderen jammer genoeg.
    Voorbeeld schrijfstijl:
    Het is al een hele tijd geleden dat ik echt heb geschreven, maar hier een kort stukje.

    De sneeuw dwarrelde vredelievend naar beneden wat leidde tot een mengelmoes van gevoelens. Ondanks dat ik gezworen had dat ik een punt achter ons of beter gezegd achter alles die ook maar iets met het, volgens mij, onnozele gedoe te maken had te zetten, bleef het me op een of andere manier maar achtervolgen. De herinneringen flitsten een voor een tevoorschijn, alsof ik ze kon vastnemen, vertederen en koesteren. Maar dat wou ik niet, ik wou ze verachten, verbannen naar een donkere en verlaten hoek.


    You save everyone, but who saves you?