• Hallo mensen! Ik zoek alweer een cover. Voor mijn verhaal Mist.
    Het is een Fantasy/ Thriller/ Romantiek verhaal, hier de samenvatting:

    Het leven van Mira, oftewel Mist, wordt helemaal op z'n kop gezet als ze ontdekt dat er tovenaarsbloed door haar aderen stroomt. En misschien nog wel meer als ze ontdekt dat ze niet de enige is in haar lichaam, ook de geest van een machtige demon kan haar gedachtes manipuleren met enige inspanning.
    Een demon die al heel lang ruzie heeft met de zogenoemde Demonenmeester, een zwarte magiër, die alles op alles zal zetten om zijn aardsvijand te wreken wegens zijn verraad.
    Hierdoor besluit Mist samen met een paar andere halfbloeden een bond te sluiten tegen de Demonenmeester, maar om die te verslaan, zal Mist eerst langs zijn demonen moeten komen. En bij eentje zitten haar gevoelens meer in de weg dan gehoopt.

    Oftwel, wat duidelijker, Mist is een halfbloed magiër en gaat samen met een paar anderen halfbloeden (phoeka, nimf, meermin) proberen een soort duistere tovenaar te verslaan, maar wordt verliefd op Kay, een demon die al vanaf het begin af aan in haar geïnteresseerd was omdat ze hem aan een meisje doet denken waar hij vroeger verliefd op was.


    De sfeer heb ik het liefst mysterieus, maar wel fantasy. Het verhaal heeft een donkere, bitterzoete kant die best naar boven mag komen, maar ondanks dat er romantiek in voorkomt, zie ik dat liever niet meteen.
    De cover mag redelijk simpel zijn. Ik heb het liefst dat de titel (Mist) in dit lettertype komt.
    Mijn naam (Ava de Goede/ A.T.A de Goede) in dit lettertype.
    Het meisje heeft zilveren ogen en roodbruin haar, ze is ongeveer dertien [En dus niet ouder!!!]
    Deze vond ik wel leuk, en anders is deze ook goed. Mocht je een beter plaatje vinden, heb ik er ook geen problemen mee.

    En verder heb ik geen eisen...
    Laat je fantasie dus in de vrije loop!


    obsessive rage

    Ik heb iets geprobeerd (:


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Hmmmm... Het is wel heel mooi, maar zou het je lukken het meer fantasy te krijgen?
    Gezien dat toch echt het hoofdgenre is.

    Verder is ie hartstikke mooi, maar nu lijkt 't meer een stand alone of iets waarin er van één plaatje een cover wordt gemaakt.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 19:02 ]


    obsessive rage

    Is dit al wat beter? (:


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Ja! Veel beter~!


    obsessive rage

    Is er nog iemand die wat wil proberen? Anders ga ik zelf ook even kijken of het nu wel lukt, want ondanks dat de cover van Cliffaconda heel mooi was, is het toch niet helemaal wat ik zoek. (Dit is natuurlijk logisch, ik schrijf het verhaal en jullie niet, dus kunnen jullie niet precies weten wat ik wil)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 16:02 ]


    obsessive rage

    ik wil wel even wat proberen


    I just caught the wave in your eyes



    edit: oh whoops ben je naam vergeten

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 20:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Die is mooi! En de naam is niet erg, ik kan deze er ook zelf opzetten


    obsessive rage

    MT.


    Credendo Vides

    Mijn snelle poging. Ben benieuwd wat je ervan vind en als je hem niets vind hoor ik het ook graag.
    EDIT: Oh ja, waarom ik je naam er niet bij heb staan is omdat ik dat font niet heb en het een pokken lange tijd duurt voor het programma is opgestart.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:05 ]


    Credendo Vides

    Het is echt een heel mooie cover! Alleen is het meisje een beetje aan de oude kant, maar het zou ook Isabel kunnen zijn, die wel ouder in het verhaal voorkomt (:

    Mocht nog iemand het willen proberen: Ik heb Raffey Cassidy als tijdelijke faceclaim, maar betere plaatjes zijn ook prima.


    obsessive rage



    Hii, is dit een beetje wat je zoekt? (:


    they took achlys

    Inktzwart schreef:
    Het is echt een heel mooie cover! Alleen is het meisje een beetje aan de oude kant, maar het zou ook Isabel kunnen zijn, die wel ouder in het verhaal voorkomt (:

    Mocht nog iemand het willen proberen: Ik heb Raffey Cassidy als tijdelijke faceclaim, maar betere plaatjes zijn ook prima.



    Oké, ik zal er nog eentje maken met de faceclaim. ^^


    Credendo Vides

    Yunimutjuuh schreef:



    Hii, is dit een beetje wat je zoekt? (:


    Oh wauw. Thanks!


    obsessive rage