• Ok hoeveel mensen zijn het er allemaal wel niet met me eens dat Quizlet gewoon fucking boring wordt ¬ ¬

    Zeg nou zelf, die quizen van tegenwoordig, zuigen hard!!

    Anyways, Dat wou ik ff gezegd hebben,

    Thanx En doe er iets mee xxx


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    xMascara jij bent die vriendin van Monique en Renee
    HOIII :D:D

    dat moet ik nog even gaan uitzoeken xD

    Als jij ze neit meer leuk vidnt stop je toch emt quizlet,,

    beter als ons te evrvelen emt jouw nieuwtje -,-


    Tja, we leven hier in een vrij land, xD...

    OGOSH,

    achja, volgende keer komt er gewoon een 'klaag-topic' ^^

    omggod waar maken jullie nu dan zo'n probleem om??
    om NIETS!!
    De een vind de quizzen leuk de andere niet!
    Nou en! Dan maak je die quizzen toch niet, of ga je zoals vele anderen hier nu al hebben gezegd, gewoon weg van Quizlet.nl ??
    Hoezo moeilijk doen!!
    :S:S Omggod
    Als je vind dat het beter kan, doe het dan!! Maak dan een goeie quiz die NIEMAND hier op quizlet.nl verveelt?? nu .. kan je toch ook niet? Er zijn heus mensen die jouw quizzen saai vinden.
    Jij die van anderen.
    Anderen die van jou.
    Zo simpel!!
    Snap je het nog niet?
    Mijn Tip :

    - Doe ffies normaal! Niet iedereen heeft de zelfde smaak! En als het je niet bevalt klik dan op :

    [x] Rechtsboven in *Wijst na [x]* ZO SIMPEL

    Je maakt van een Muggie een Olifantjee

    :S

    -xx


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    je bedoelt dat ze allemaal hetzelfde zijn? zo van: je word verliefd op ene van TH, dan gebeurt er een keer iets ergs en dan is het weer goed, enz..
    Dan moet je die van Headstrong eens proberen, die zijn niet zo standaard, en heel mooi geschreven, alleen jammer dat ze er nog niet zo veel heeft. en ik heb ook een verhaaltje, Elsa's Life, en die is ook niet zoals alle anderen, omdat ík daar ook een beetje verveeld van word. Maar die van Headstrong zijn zeker het proberen waard! en Katjana heeft ook nog een serie die wel lachen is, TH and the year of the Boobs, die is ook leuk, en níet zoals alle anderen.
    Xxx..


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Moet je mijn quiz proberen *ego maar boeit niet* mijn hele quiz draait juist om orginaliteit ^^ ik zit nu bij deel 112 en deel 1 is meer dan 1000 keer gemaakt[/nog meer reclame want ik heb niets te doen]


    BAM!

    Ja...Er zijn Superveel quizzn die Gaan over TH,ge word er op verliefd,iemand bedriegt u en da Is het ongeveer...MJaa wete, da is gwn zo,ge Kunt miss ook andre quizzn Maake...er zijn genoeg Mogelijkheden op de site as get Mij vraagt, en als da ng ni gnoeg is dan Zoekt ge Simpelweg nn Andre Site
    & Ge kunt ook met een nieuwe Serie beginnen,want ik heb die vn U gevolgt en ik vond ze Prachtig,en vind het Supererg da ge bent gestopt,maar Ja, ga dan ni Direct Bginne Kappe op Andre hun Quizn eh...

    Maar bv. die vn TOMxMYGOD, daar ben ik nu mee bezig en ze zijn Geweldig,en Origineel:D
    xx


    everybody needs a song.

    Maak die van RosexCindy en RosexChris
    Dan zul je je zien dat ze niet boring worden ;)

    Heb je opzich wel gelijk in, want er zijn er veel met van die BrEeZaH taal ofzo. Dat is wel heel jammer en daardoor lees ik sommige verhalen al minder snel.
    Aan de andere kant vind ik dat je dan gewoon óf moet stoppen en niet klagen of er zelf maken? Heel simpel.

    Misschien moet je die van mij wel maken (A). Ze worden bijna niet gemaakt, heel jammer. Want ik steek er veel tijd in. I know, reclame, maar je moet wat.

    jha waarom ben je hier dan ???

    niet slecht bedoelt eh !!

    niet dat je zo denkt van da kind haat me

    DAS DUSZZ NIE ZO EH !!

    omggod waar maken jullie nu dan zo'n probleem om??
    om NIETS!!
    De een vind de quizzen leuk de andere niet!
    Nou en! Dan maak je die quizzen toch niet, of ga je zoals vele anderen hier nu al hebben gezegd, gewoon weg van Quizlet.nl ??
    Hoezo moeilijk doen!!
    :S:S Omggod
    Als je vind dat het beter kan, doe het dan!! Maak dan een goeie quiz die NIEMAND hier op quizlet.nl verveelt?? nu .. kan je toch ook niet? Er zijn heus mensen die jouw quizzen saai vinden.
    Jij die van anderen.
    Anderen die van jou.
    Zo simpel!!
    Snap je het nog niet?
    Mijn Tip :

    - Doe ffies normaal! Niet iedereen heeft de zelfde smaak! En als het je niet bevalt klik dan op :

    [x] Rechtsboven in *Wijst na [x]* ZO SIMPEL

    Je maakt van een Muggie een Olifantjee

    :S

    -xx


    Juul: Go Natas,Go Natas!! x]

    :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    snapjou.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]