• Het is écht leuk om te doen, daar niet van, maar ik ben nu op het moment dat de docent zo gefocust is met nakijken van het verslag dat hij mijn zinsopbouw bijvoorbeeld niet mooi vindt, of dat ik woorden moet toevoegen/weglaten.

    Dat is echt dsaohgosd irritant, want dan denk ik het is mijn verslag aaaah


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Herkenbaar. =P
    Maar je mag er niet teveel over stressen. Gewoon schrijven, afgeven en afwachten. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het juist altijd wel een leuke uitdaging om correct academisch te schrijven zoals de docenten van mij verlangen. Normaal knutsel ik namelijk graag met woorden en zinnen en nu word ik erop gewezen dat in dit geval sommige woorden overbodig of te vaag zijn, terwijl ze bij fictie juist wel veel waarde kunnen hebben ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Scandal en Standal en een ingestelde template die rood in zich heeft waardoor jullie allebei als moderator lijken. Oeps, this ain't nice. :'D


    Maar OT: Het komt wel goed met je verslag, I'm sure! Succes!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starlord schreef:
    Ik vind het juist altijd wel een leuke uitdaging om correct academisch te schrijven zoals de docenten van mij verlangen. Normaal knutsel ik namelijk graag met woorden en zinnen en nu word ik erop gewezen dat in dit geval sommige woorden overbodig of te vaag zijn, terwijl ze bij fictie juist wel veel waarde kunnen hebben ^^


    Dit precies :3.


    soul made of stardust and chaos.

    Starlord schreef:
    Ik vind het juist altijd wel een leuke uitdaging om correct academisch te schrijven zoals de docenten van mij verlangen. Normaal knutsel ik namelijk graag met woorden en zinnen en nu word ik erop gewezen dat in dit geval sommige woorden overbodig of te vaag zijn, terwijl ze bij fictie juist wel veel waarde kunnen hebben ^^