• Het is écht leuk om te doen, daar niet van, maar ik ben nu op het moment dat de docent zo gefocust is met nakijken van het verslag dat hij mijn zinsopbouw bijvoorbeeld niet mooi vindt, of dat ik woorden moet toevoegen/weglaten.

    Dat is echt dsaohgosd irritant, want dan denk ik het is mijn verslag aaaah


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Herkenbaar. =P
    Maar je mag er niet teveel over stressen. Gewoon schrijven, afgeven en afwachten. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het juist altijd wel een leuke uitdaging om correct academisch te schrijven zoals de docenten van mij verlangen. Normaal knutsel ik namelijk graag met woorden en zinnen en nu word ik erop gewezen dat in dit geval sommige woorden overbodig of te vaag zijn, terwijl ze bij fictie juist wel veel waarde kunnen hebben ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Scandal en Standal en een ingestelde template die rood in zich heeft waardoor jullie allebei als moderator lijken. Oeps, this ain't nice. :'D


    Maar OT: Het komt wel goed met je verslag, I'm sure! Succes!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starlord schreef:
    Ik vind het juist altijd wel een leuke uitdaging om correct academisch te schrijven zoals de docenten van mij verlangen. Normaal knutsel ik namelijk graag met woorden en zinnen en nu word ik erop gewezen dat in dit geval sommige woorden overbodig of te vaag zijn, terwijl ze bij fictie juist wel veel waarde kunnen hebben ^^


    Dit precies :3.


    soul made of stardust and chaos.

    Starlord schreef:
    Ik vind het juist altijd wel een leuke uitdaging om correct academisch te schrijven zoals de docenten van mij verlangen. Normaal knutsel ik namelijk graag met woorden en zinnen en nu word ik erop gewezen dat in dit geval sommige woorden overbodig of te vaag zijn, terwijl ze bij fictie juist wel veel waarde kunnen hebben ^^


    Dit. Mij gaat het om de uitdaging zo goed mogelijk te schrijven om als schrijver op alle vlakken goed te zijn. Zowel academisch als fictie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het afschuwelijk om te moeten schrijven zoals docenten het graag willen zien. Echt totale schijt aan. Gelukkig hoef ik voor de meeste vakken dan ook geen verslagen te schrijven en zit ik op een vrije school, waar de helft van de docenten überhaupt amper kan spellen, dus valt het wel mee hoe vaak ik nette zinnen moet gebruiken. Echt, gadver. Sowieso vind ik academisch schrijven altijd een beetje pretentieus mierengeneuk, want het uiteindelijke doel van taal is toch meestal om een boodschap helder over te brengen, maar eerlijk gezegd snap ik er een stuk minder van als er allemaal gedateerde regeltjes op een tekst worden toegepast om het te veracademiseren (als dat woord überhaupt bestaat). :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Starlord schreef:
    Ik vind het juist altijd wel een leuke uitdaging om correct academisch te schrijven zoals de docenten van mij verlangen. Normaal knutsel ik namelijk graag met woorden en zinnen en nu word ik erop gewezen dat in dit geval sommige woorden overbodig of te vaag zijn, terwijl ze bij fictie juist wel veel waarde kunnen hebben ^^


    Persoonlijk vind ik het echt shit als ik heb opgeschreven "... uit gedachten verdwenen" en dan gaat m'n docent tussen 'uit' en 'gedachten' het woord 'mijn' tussenproppen. nee ga weg dat wil ik helemaal niet


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh