• Oké, oké...

    Dit is zooo spannend, maar, uh ja! Ik wilde jullie graag om hulp vragen.

    Sinds ik dus in de brugklas zit, wil ik ontzettend graag naar IJsland toe, keertje op vakantie of zo. Alleen heb ik altijd maar gedacht dat ik toch nooit het geld bij elkaar zou kunnen sparen en ik had ook geen idee hoe en met wie of wat. Dus ik heb nooit echt serieus research gedaan ernaar.
    Maar nu krijg ik toch nog wel een beetje hoop omdat werken blijkbaar iets is waartoe ik in staat ben. En ik ben bijna 19, dus eigenlijk zit ik ook niet meer zo vast aan mijn ouders. Eigenlijk heb ik dus meer vrijheid dan ik dacht te hebben. o.O
    Alleen zie ik door alle vele vakantieveilingen door de bomen het bos niet meer.

    Ik vroeg me af... Zijn er mensen hier die ook graag na hun eindexamen een (wereld)reis willen maken?
    Hoe gaan jullie dat aanpakken? En financieren? En wil je alleen, of samen met iemand? Wat zou je willen doen dan? En voor hoelang...?

    En zijn er ook mensen hier die naar IJsland willen, of een keer zijn geweest?
    Hoe is dat jullie bevallen? Waar hebben jullie je vakantie geboekt?

    Vertel me alles! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik zie heeeeel vaak aanbiedingen voor ijsland bij vakantiepiraten!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik zie heeeeel vaak aanbiedingen voor ijsland bij vakantiepiraten!(:


    Oh, wow! Dat is inderdaad echt veel goedkoper dan alle andere sites die ik heb bezocht. Bedankt!! Ik ga 'm onthouden. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Oh, wow! Dat is inderdaad echt veel goedkoper dan alle andere sites die ik heb bezocht. Bedankt!! Ik ga 'm onthouden. (:


    Your welcome 8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben al bezig, ik ben al een aantal weken in Australie aan het backpacken en blijf hier voorlopig nog wel even. Als je tips wilt over financiele zaken of wat voor spullen je het beste kunt gebruiken,wat je nodig hebt etc, ik bijt niet :')


    #WWED - What Would Emma Do?