2 weken geleden op 16 November is de kat van mijn tante overleden. Dit was de derde op iets meer dan 2 jaar. Ik was best close met al die katten. Ze kwamen altijd bij me zitten, likten me, en degene die laatst dus overleden is was nogal schuw en bijna niemand kon/mocht haar optillen, maar ik kon dat wel. Ik ben ook mee geweest toen ze haar spuitje kreeg. Nu wil ik eigenlijk een tattoo van kattenpootjes laten zetten, maar er zijn wat complicaties.
Allereerst, mijn moeder. Mijn moeder heeft een beetje problemen met het feit dat ik steeds meer/extremere dingen wil. Ik heb sinds 4 weken blauw haar, heb 2 piercings en in de zomervakantie heb ik een 2e paar oorbellen laten schieten. Ik wil gewoon heel graag een memorial voor die katten hebben. Ook zou die tattoo voor mijn eigen katten staan natuurlijk.
Nu, wat kan ik doen om toch permissie te krijgen van mijn moeder?
Ten tweede, ik heb een concept, maar nog geen tekening of waar ik het op mijn voet zou laten zetten. Dit is natuurlijk mijn eigen idee, maar ik vind ideeën/voorbeelden toch wel fijn. Als iemand hiermee kan helpen, graag.
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen