Oké hier een verhaaltje van eigen experience, laat me je zeggen dat het in het begin allemaal leuk en aardig kan klinken en ook al lijkt het alsof het niet zo is, er bestaat wel een grote kans dat het fout kan gaan lopen door het leeftijd verschil. Ik heb precies hetzelfde gehad op jouw leeftijd en eerst was het gewoon helemaal leuk en aardig maar later bleek toch gewoon dat het leeftijdsverschil net ff te groot was. Onthoud ook dat jij familie hebt, hij familie dat beiden partijen het niet goed kunnen vinden of eentje kan het verbieden en dat daardoor het contact/de relatie kan gaan verwateren, het zelfde als je hebt als je vader of moeder best wel beschermend is. Ik begrijp dat je op deze leeftijd ook al denkt dat hij de juiste is en dat het goed kan gaan, dat dacht ik op die leeftijd namelijk ook, alleen later bleek het niet zo te zijn. Onthoud ook wel dat hij 21 is en vrienden van die leeftijd heeft, die het misschien heel raar vinden als hij straks een meisje van 15 meeneemt, en onder groepsdruk dat het dan gewoon helemaal fout kan gaan lopen en dat hij zich zelfs een beetje voor je schaamt. Hij zit mentaal bij een andere leeftijd met jou hé? Meiden beginnen al vroeger bij de pubertijd en jongens wat later, dat gaat nog wel even door, net zoals als jij bijvoorbeeld op de leeftijd van 15 denkt dat je het wel allemaal kan, en dat het goed is. Ik zeg niet dat het zo is hoor iedereen is anders maar er bestaat gewoon een grote kans dat het een tijdje goed kan gaan maar daarna het ook heel naar kan worden, en dat het leeftijdsverschil toch echt te groot is.
Want stel nou jullie beginnen dan wat, hij is 21 en gaat naar een feestje met vrienden in de club en is aan het drinken, dan kan jij als 15 jarige niet mee, en dan moet je elkaar ook kunnen vertrouwen en onthoud ook wat ik al eerder zei over de pubertijd, hij kan mentaal en bepaalde morelen hebben die niet samen met jouw op een lijn liggen. Hetzelfde als hij eens jaloers kan worden omdat jij bijvoorbeeld met een jongen praat, of dat er ineens ruzie komt met familie en jij bijvoorbeeld wil weglopen en gaat naar hem. Dat zijn natuurlijk worst case sceneario's maar onthoud wel dat volgens de wet 15 net nog even te jong is, vooral met een man van 21.
Als je vragen heb kan je me altijd PB'en maar als ik jou was zou ik echt voorzichtig aan doen, want ik dacht precies hetzelfde als jouw en dat is ook niet goed afgelopen, hij veranderde ook heel erg tegen mij hij was in het begin helemaal niet zo.
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn, er zijn namelijk relaties die goed gaan, maar pas wel op en onthoud dat niet iedereen zo over de relatie zal denken als jullie.