• omg so 11 jarig kind is bij mij en sit hel de tijd aan mijn borsten. n ik wou da nii en nu heb ik hm geslage en hij sloeg gwn terug:S en en en ik voel m nu kutt ik heb haat aan hem:S(huil)

    Xxx Michelle

    p.s k moest di gwn ff kwijt:S

    WTF een eelfjarig kind --'
    jij bent 14?

    Sla em kapot ofz :s

    weet je bij mij isset veel erger,

    wij zitten zo bij de blo's es

    & één van die kwam eens naar me toegerent -maar dat zijn nog kleine kindjes 7 jaar fz

    en die klopte op me ass en kwam aan me tiet zuigen ..


    I see sunset in your eyes

    ik heb zoiets gehad bij me buurmeisje, ze kneep er in 1 bij haar in de schuur toen ik iets voor der moest pakken, en ik heb der keihard geslagen ze moest gelijk janken en me hand stond op der wang, ik zo had je het maar niet moeten doen, en toen ben ik naar huis gegaan..
    ik vond dat zo stom, ik doetd ta toch ook niet bij haar als ze ze heeft .. ik kwam der later tegen en toen wou ze weglopen ik zo wacht eens even jij, ik zo van als je het nog een keer durf te flikken he, je krijg het 10x zo hard terug als eergisteren ofzo, maar dat is al best lang geleden..:O


    Nvt

    OMG:O idd Mot erop :O


    Your Butt is Mine!

    ok:S mag ik nii klage tog vind ik ni leuk >.<

    omg hem egt slaan?hij is voor sijn leeftijdd best sterk en sen broer van 15 was erbij eh=.=' kansloos

    Like, die kinders worden pervertig met de jaren..


    I lost myself in FM airwaves

    omg hem egt slaan?hij is voor sijn leeftijdd best sterk en sen broer van 15 was erbij eh=.=' kansloos


    maar dan nog zelf respect! als ze zo nodig aan iemand willen voelen kopen ze maar een opblaaspop en dan gaan ze maar naar de hoeren..


    A Noble was Born in Chaos

    Roep gewoon da hij der af moet blijve :O dan verschiet dieje^^ en dan stopt diej mss


    Your Butt is Mine!

    neee heb ik gedaan ik gilde da i van me afmoest blijven.. hij heeft nu al 13 x gedaan fzuw ma hij heft volgensmij ADHD en is bst sterk

    Een meisje uit mijn klas is 2 weken terug 's avonds van haar fiets getrokken en door een man de bosjes ingeduwd en daar heeft hij haar aangerand. Als er geen auto aan was gekomen was ze waarschijnlijk verkracht of misschien nog wel erger.
    Mijn advies; als hij ergere dingen gaat doen, stap naar je ouders, mentor, directeur.


    I recycle my thoughts.

    motten dat joch
    hij moet van je blijven
    als het nu een vriend van je was die het voor te lachen deed dan nog.
    Omg dat deed eens iemand bij mij
    hij sloeg keihard op mijn kont
    ik was er niet goed van maar ik zat toch achter hem, sloot die sukkel hem op in de wc's xD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mot derop

    Ga hem verrot schelen

    Of ga gewoon lekker dreigen van : 'Als je dat nog een keer doet sla ik je echt zo hard!' en dan moet je verwilderd kijken :Y) - werkt altijd - (spreek uit ervaring)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Iewl, hélp! Ö
    En dat is dan 11 jaar? xS
    Waar gaat het met de wereld naartoe... ?!

    x


    Tanya is de beste.

    Iewl, hélp! Ö
    En dat is dan 11 jaar? xS
    Waar gaat het met de wereld naartoe... ?!

    x

    Naar Mij? (A)


    Your Butt is Mine!