Ja ja, beste mensen, december nadert met rasse schreden, het weer is naar en zelfs de gevallen bladeren zijn al bijna weer vergaan. Het jaar zit er bijna op, maar natuurlijk niet voordat we nog van een maand mogen genieten: december. En wie december zegt, zegt top 2000. Dus daarom open ik dit jaar weer een topic voor dit heugelijke evenement en wel nu omdat het stemmen weer begonnen is. Vanaf vandaag heb je een week de tijd om je zelf te panikeren met vragen als: is Jackson 5 beter of slechter dan de Red Hot Chili Peppers en kan ik het me veroorloven om niet op Pink Floyd te stemmen omdat ze toch wel hoog eindigen of zullen ze een vrije val gaan maken?
Hier een sfeerbeeld van het top 2000 cafe. Kijken jullie ook altijd naar Top 2000 A Gogo of niet?
Ik roep jullie op om al jullie stemlijstjes hieronder te deponeren, dat zal ik ik ook doen als hij af is.
De link naar de website waar je kunt stemmen is: http://stemmen.top2000.nl/#!/index.html?page=1&q=&view=list
[ bericht aangepast op 20 nov 2015 - 17:16 ]
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.