• Hoi allemaal!!

    Ik ben op school gestart met een jaaropdracht waarin een mini onderneming moet worden opgericht. Dit houdt in dat ik met een groepje een eigen bedrijf ben gestart en zo doende dingen moeten verkopen om geld in te zamelen. Ons idee was het schrijven van een kinderboekje om kleine kinderen goed te leren omgaan met dieren. We zijn hier al druk mee bezig en hebben een professional geregeld voor de illustraties en zijn al druk op zoek naar een uitgeverij!
    Wij hebben een enquete gemaakt en willen er zo achterkomen wat de beste prijs zou zijn voor dit product. Ik heb lieve mensen nodig die dit even willen invullen! Jullie zouden ons er enorm mee kunnen helpen, ookal heb je zelf geen kinderen. Ontzettend bedankt alvast voor de drie minuutjes!! ^^

    Klik

    Zouden jullie ook de poll in willen vullen? ^^

    Zouden jullie voor een degelijke prijs zo'n boekje bestellen als deze af is?

    10.9% (5 stemmen)
     
    Ja, lijkt me leuk (als cadeautje of voor jezelf)

    8.7% (4 stemmen)
     
    Nee. Geldverspilling.

    19.6% (9 stemmen)
     
    Ik zou er over nadenken.

    60.9% (28 stemmen)
     
    Ik zelf niet, maar ik ga het zeker aanraden bij mensen met kinderen die er over nadenken een huisdjer te nemen.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb zojuist zowel de poll als de enquête ingevuld voor je — alleen ik vond die prijsbepaling wel moeilijk om in te vullen. Doordat ik in het onderwijs zit koop ik vrij vaak kinderboeken. Alleen als een boek groter (waaronder dikker) is ben ik ook bereid er meer voor te bepalen. Voor kleinere (waaronder dunnere) boekjes vind ik het al vrij snel heel duur worden.


    Caster schreef:
    Ik heb zojuist zowel de poll als de enquête ingevuld voor je — alleen ik vond die prijsbepaling wel moeilijk om in te vullen. Doordat ik in het onderwijs zit koop ik vrij vaak kinderboeken. Alleen als een boek groter (waaronder dikker) is ben ik ook bereid er meer voor te bepalen. Voor kleinere (waaronder dunnere) boekjes vind ik het al vrij snel heel duur worden.


    Het woorden ook dikkere boekjes, zodat de kinderen het niet snel kapot zullen maken. Dus daar kan je dan zegmaar op rekenen. We hebben natuurlijk ook nog niet alles uitgedacht, maar tips of goede raad is altijd welkom! Hoe denk jij bijvoorbeeld over de doelgroep? Want jonger betekend minder zinnen natuurlijk en ouder betekend minder dik papier.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ingevuld


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Laleah schreef:
    (...)

    Het woorden ook dikkere boekjes, zodat de kinderen het niet snel kapot zullen maken. Dus daar kan je dan zegmaar op rekenen. We hebben natuurlijk ook nog niet alles uitgedacht, maar tips of goede raad is altijd welkom! Hoe denk jij bijvoorbeeld over de doelgroep? Want jonger betekend minder zinnen natuurlijk en ouder betekend minder dik papier.


    Zelf zou ik voor jonger gaan. Vaak hebben oudere kinderen al wel enige ervaring met dieren en daardoor ook enige ervaring hoe ze daarmee om moeten gaan doordat ze dat verteld is of ze dat gehoord hebben van anderen.
    Als je inderdaad voor een jongere doelgroep zou gaan — worden de bladzijden inderdaad wat dikker en zal ik het houden bij simpele woorden of zinnen van drie woorden et cetera. Die kinderen kunnen zelf toch nog niet lezen maar doordat het kort en bondig is kunnen ze het wel snel herkennen bij een plaatje of een handeling in het echt.


    Caster schreef:
    (...)

    Zelf zou ik voor jonger gaan. Vaak hebben oudere kinderen al wel enige ervaring met dieren en daardoor ook enige ervaring hoe ze daarmee om moeten gaan doordat ze dat verteld is of ze dat gehoord hebben van anderen.
    Als je inderdaad voor een jongere doelgroep zou gaan — worden de bladzijden inderdaad wat dikker en zal ik het houden bij simpele woorden of zinnen van drie woorden et cetera. Die kinderen kunnen zelf toch nog niet lezen maar doordat het kort en bondig is kunnen ze het wel snel herkennen bij een plaatje of een handeling in het echt.


    Super! Heel erg bedankt voor de tip! De doelgroep schat jij, als we het over leeftijden hebben, op 4- ofzo dan?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Super! Heel erg bedankt voor de tip! De doelgroep schat jij, als we het over leeftijden hebben, op 4- ofzo dan?


    Yes — daar zou ik wel voor gaan. ^^


    Ingevuld ^^


    <3

    Ingevuld.


    16 - 09 - '17

    Ingevuld (:


    Leave a little sparkle wherever you go.

    Een leuk idee allemaal, maar het lijkt me praktischer als je je enquêtes laat invullen door mensen die meer binnen jullie doelgroep vallen. Het gros van quizlet zal naar mijn weten niet geïnteresseerd zijn in kinderboekjes en wat wij denken van het aantal bladzijdes, kleuren en de prijsklasse is daarom eigenlijk niet belangrijk.


    .

    Mockingjay schreef:
    Een leuk idee allemaal, maar het lijkt me praktischer als je je enquêtes laat invullen door mensen die meer binnen jullie doelgroep vallen. Het gros van quizlet zal naar mijn weten niet geïnteresseerd zijn in kinderboekjes en wat wij denken van het aantal bladzijdes, kleuren en de prijsklasse is daarom eigenlijk niet belangrijk.


    Klopt, maar ik dacht het is te proberen xD Hoe meer die is ingevult hoe beter, en doe anders denken "als ik nou kinderen had"
    Heb de enquete verder op facebook gedeeld enzo. Maar hoe meer reclame, hoe beter! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Klopt, maar ik dacht het is te proberen xD Hoe meer die is ingevult hoe beter, en doe anders denken "als ik nou kinderen had"
    Heb de enquete verder op facebook gedeeld enzo. Maar hoe meer reclame, hoe beter! ^^


    Dat is zeker waar. Maar misschien zou je de volgende keer andere vragen kunnen stellen als in: "Hoe oud ben je?", "Heb je kinderen?" en dan kun je vervolgens sorteren op bijv. de resultaten van de mensen die kinderen hebben, of ze wel geïnteresseerd zijn, waarom wel/niet en hoe je het product kan verbeteren. De resultaten die je nu krijgt kun je niet bepaald zuiver noemen. Ik heb ook maar twee random kleurtjes gekozen terwijl ik echt wel de minste interesse heb in kinderboekjes.
    Maar goed, dat weet je dan nu ook weer, en van fouten moeten we leren. Succes nog met je project!


    .

    Ingevuld. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, wat leuk dat je in een Mini-onderneming zit! Ik zit namelijk ook in een Mini-onderneming!
    Ik heb de enquête én de poll ingevuld!
    Alvast heel veel succes!
    Xxx


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ingevuld ;)


    "I wonder if life smokes after it fucks me"